Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horseloverzz

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 23:42

@telpeva : zo mooi verkoop je hem soms ? je hebt gelijk met al die dingen die nu gebeuren
ben zo boos heb ik met mijn vakantie vandaag gedaan :( -:(- -:(- :(
morgen fotos jeeeeeeeeeej en huiswerk waarschijnlijk :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 23:47

Jep, als de zadels af zijn dan gaan ze beiden de verkoop in :)

Maar waar ben je nu boos om?

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 23:50

Aww <3 die is echt leuk! heb je dat zelf bedacht? Erg Leuk horseloverzz!
@Telpeva Wauw <3 oké die is echt mooi!
@wiekenmeisje haha oke, ik vind hem trouwens erg mooi!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 01:33

Wat een geweldige creaties weer!

Die dressuurring ziet er superstrak uit, gaaf gedaan!
Ook houd ik nu al van je zadeltje, Telpeva. Ziet er erg netjes uit! :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 04:30

@wiekenmeisje mooi gedaan zeg je bent echt super in wat je doet! Ben benieuwd wat er nog meer uit je handen komt!

@palmbier zo dat moet een priegelwerk zijn geweest. zou alleen wel je klitteband even gelijk knippen met je suedine zodat er geen witte randjes uitsteken.

@telpeva ziet er goed uit beter dan je vorige westenrzadel op schleich formaat.

Ik had beloofd mijn wedstrijd te plaatsen, maar helaas druk weekend met overwerken en onverwachts visite en paardjes is het er niet van gekomen maar morgen komt die egt.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 08:28

Pamela: hijziet er werkelijk prachtig uit!!
Is dat een pakket van RioRondo? Welke kleur heeft het andere zadel?
Ik wil er voor het paard van mijn zusje graag 1 van je kopen.

Wiekenmeisje: ziet er idd heel mooi uit!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 11:57

Momenteel heb ik meer potentiele kopers dan zadels Afbeelding yikes!

De kleur bruin van het andere western zadel is dezelfde kleur als het bruin van het mentuigje die de Shettepret Award won, en van dit zadeltje:
http://i29.photobucket.com/albums/c269/ ... 1klein.jpg

De 2 western zadels zijn voor een deel afgekeken van het Rio Rondo zadelpakket. Het ijzerwerk zoals de D-ringen, gespen en de western bitten (die aan het hoofdstel gaan komen), het iets aangepaste model, en de schaal zijn niet standaard en zal je ook niet vinden in het pakket van Rio Rondo. Die van Rio Rondo zijn wat simpeler, en een goeie slag groter. Om je een indicatie te geven van het formaat, het rood-bruine schleich western zadeltje een paar posts hierboven past qua oppervlak bijna 6x (!) in het zadel uit het standaard (traditional) zadel pakket van Rio Rondo :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:20

Telpeva schreef:
Momenteel heb ik meer potentiele kopers dan zadels Afbeelding yikes!

De kleur bruin van het andere western zadel is dezelfde kleur als het bruin van het mentuigje die de Shettepret Award won, en van dit zadeltje:
http://i29.photobucket.com/albums/c269/ ... 1klein.jpg

De 2 western zadels zijn voor een deel afgekeken van het Rio Rondo zadelpakket. Het ijzerwerk zoals de D-ringen, gespen en de western bitten (die aan het hoofdstel gaan komen), het iets aangepaste model, en de schaal zijn niet standaard en zal je ook niet vinden in het pakket van Rio Rondo. Die van Rio Rondo zijn wat simpeler, en een goeie slag groter. Om je een indicatie te geven van het formaat, het rood-bruine schleich western zadeltje een paar posts hierboven past qua oppervlak bijna 6x (!) in het zadel uit het standaard (traditional) zadel pakket van Rio Rondo :D

Heb jij een site telpeva?
Leuke dingen maak je wiekemeisje!

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:27

wow mooi westernzadel telpeva! ik wil er best wel graag 1 hebben maar ik weet niet hoe duur het is, mss kan je dat beter hier neer zetten?
meiden ik heb een probleem maar ik zet het niet zo n het openbaar neer, het gaat wel over schleich. pb?

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:28

Telpeva,
inderdaad een leuk idee om een website te beginnen, je kan er 1 met weebly maken. Hardstikke simpel en fijn! Ook gratis. Iedereen kan van je WIPjes genieten en wedden dat je veel kopers zult krijgen? :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:14

Shoot, bijna 3x zo veel vraag naar de zadels als dat ik kan aanbieden, als het zo door gaat komt er nog een wachtlijst... Afbeelding

Een website heb ik nog niet, ben ik wel mee bezig. Maar ik wil de gratis websites 'overslaan' en direct een volledige nette eigen website, met eigen email adres, eigen domeinnaam, zonder allemaal reclame en dergelijke.

Het prijskaartje moet ik nog gaan verzinnen;
De losse materiaalwaarde ligt rond de 6 euro per stuk, als ik ze daaronder verkoop maak ik dus verlies. De prijs moet dus al hoger dan dat, dan heb ik de vele avonden werk eraan nog niet meegeteld, prijs hangt ook een beetje af van hoe goed elk individueel zadeltje uiteindelijk uit de verf komt. (minpuntjes of schoonheidsfoutjes maken de boel minder waard, uiteraard) Denk dat de prijzen ongeveer even duur zullen zijn of duurder dan een gemiddelde repaint. Voor dat geld heb je dan een western zadel met 2 singels, borsttuig, hoofdstel met western bit, en sticky wax om het bit op de plaats te houden. Kleur van het zadel is uit te kiezen, heb meerdere kleuren op voorraad alleen moeten ze dus nog gemaakt worden. Kleur van het ijzerwerk is helaas niet uit te kiezen en zal zilverkleurig zijn.

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:30

Wouw ik zie echt hele leuke dingen weer! grappig idee van die sleutelhanger! Ben ook weer bezig met mijn site, word al steeds beter al zeg ik het zelf :P
Wil ook wel weer een keer beginnen met een western zadel, maar ben nu te druk bezig met andere dingen ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:54

ik heb zojuist mijn wedstrijd online gezet veel plezier allemaal.

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 15:08

Roosje01 schreef:
ik heb zojuist mijn wedstrijd online gezet veel plezier allemaal.

Ik doe mee aan je wedstrijd ;) Trouwens waar kan je allemaal gratis sites maken ? Wat had gekeken bij weblink maar laat ik nu even niet een internet wonder zijn wil je me een pb sturen Danielle van hoe of wat ;)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:36

Roosje01: ik zal dan even foto's moeten maken!
heb wel een goed idee!

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:08

Heb weer wat nieuwe dingen gemaakt en op de site gezet! Nog geen bestelling maar dat is logisch want de site staat natuurlijk pas 1,5 dag ;) Ben nu ook bezig met hondentuigjes en kattentuigjes (staat ook allemaal op de site!)

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:21

Ik heb vandaag eindelijk 1 hindernisje klaar, de andere moet nog :o
Ook had ik al eerder een soort van falabella hoofdstelletje gemaakt, hier moet ik nog teugel aan maken
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EJXNF4WZ.jpg hier moet ik het bitje iets hoger maken
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RJK37CMX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-S6OOP6Y3.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XVVL3BQS.jpg
Het hindernisje staat nog te drogen, als die daarmee klaar is kan ik de hoogte van de balk ook veranderen enz. Ik moet hem nog wel afwerken :o
Wat vinden jullie ervan?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:55

Leuk zeg, ook helemaal echt met de haken er aan, en de stukken ijzer waarop de balk kan rusten. Leuk!

Pfff ik zie steeds foto's voorbij komen van de Tennessee Walker merrie, ik vind het zo'n leuk model ik wil hem ook zo graag hebben, maar er is geen winkel in mijn regio die de nieuwe collectie heeft {:)-:( grrr!

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:07

heel leuk, die sleutelhanger! wal zielig voor het model... het ene moment sta je in de wei met je vriendje konijn, en het volgende moment sta je in een bankschroef, en word er een boor door je heen gejaagd...
weet iemand hoe je hier foto's neerzet?

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:11

_roodvos_ schreef:
heel leuk, die sleutelhanger! wal zielig voor het model... het ene moment sta je in de wei met je vriendje konijn, en het volgende moment sta je in een bankschroef, en word er een boor door je heen gejaagd...

hahah ja ik heb hem daar voor gekocht :+
leuk die die het hindernisje heeft gemaakt telpeva hoeveel kost je zadel :9
roosje miss doe ik mee ;)
weten julie al dat schleich een fotowedstrijd organizeert ??
Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 27-02-12 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:15

Ik doe alvast mee aan je wedstrijd Roosje! Enkel valt de datum precies in mijn examenperiode.. :\

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:21

horseloverzz schreef:
_roodvos_ schreef:

hahah ja ik heb hem daar voor gekocht :+
leuk die die het hindernisje heeft gemaakt telpeva hoeveel kost je zadel :9

Hangt uiteindelijk af van het detail en de afwerking, en de tijd die ik er in heb gestopt en nog ga stoppen, maar ik denk dat een prijs rond de 15 euro per set zal gaan liggen (dus zadel incl. hoofdstel, borsttuig etc.). Uitschieters in prijs (naar een hogere prijs, of een lagere prijs) zijn ook mogelijk, hangt per zadel af van hoe goed hij gelukt is. Wanneer ik goed genoeg word dat ik ook de hogere kwaliteit LSQ (Live Show Quality) kan leveren gaat de prijs verder omhoog.

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:25

Ben bezig met mijn bestelling van 6 zwarte showhalsters, nog best veel werk zeg! heb respect voor de mensen die hier bijna elke dag mee bezig zijn haha :P

wow supermooie hindernis!

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:38

Hey hallo allemaal,

@horseloverzz: super leuk! Ziet er wel goed uit. ;) Grappig sleutel hangertje

Ik heb een repaint te koop staan. Wie o wie is geintreseerd? Zo ziet ze eruit:

Afbeelding
( Sorry voor de wazige foto )

En de andere kant:

Afbeelding

Ze kost 12 euro inclusief model exclusief verzendkoste. Je kunt ervoor kiesen om het veilig te doen en met doos te verzenden ( 6,75 ) of je kunt er voor kiezen om het met de envelop te doen ( 2,00 ).
Je kunt haar bestellen op mijn site http://www.schleichrepaint.luondo.nl , of stuur een PB *D

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:39

Vind €15,- nog weinig, Pamela. Ik zou je €20,- betalen voor alleen al het zadel.
Zo ongeveer zijn de prijzen ook voor Breyer en ik vind dat je dat erprima voor kan vragen. Tendlotte is het Breyer kwaliteit en dan natuurlijk in het klein wat nog lastiger is.
Ik zou er voor de verjaardag van mijn zusje graag 1 hebben. Zij is in april jarig.
Hoop dat ik er 1 van je kan kopen.