ben zo boos heb ik met mijn vakantie vandaag gedaan

morgen fotos jeeeeeeeeeej en huiswerk waarschijnlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Momenteel heb ik meer potentiele kopers dan zadelsyikes!
De kleur bruin van het andere western zadel is dezelfde kleur als het bruin van het mentuigje die de Shettepret Award won, en van dit zadeltje:
http://i29.photobucket.com/albums/c269/ ... 1klein.jpg
De 2 western zadels zijn voor een deel afgekeken van het Rio Rondo zadelpakket. Het ijzerwerk zoals de D-ringen, gespen en de western bitten (die aan het hoofdstel gaan komen), het iets aangepaste model, en de schaal zijn niet standaard en zal je ook niet vinden in het pakket van Rio Rondo. Die van Rio Rondo zijn wat simpeler, en een goeie slag groter. Om je een indicatie te geven van het formaat, het rood-bruine schleich western zadeltje een paar posts hierboven past qua oppervlak bijna 6x (!) in het zadel uit het standaard (traditional) zadel pakket van Rio Rondo
_roodvos_ schreef:heel leuk, die sleutelhanger! wal zielig voor het model... het ene moment sta je in de wei met je vriendje konijn, en het volgende moment sta je in een bankschroef, en word er een boor door je heen gejaagd...
weet iemand hoe je hier foto's neerzet?
horseloverzz schreef:_roodvos_ schreef:heel leuk, die sleutelhanger! wal zielig voor het model... het ene moment sta je in de wei met je vriendje konijn, en het volgende moment sta je in een bankschroef, en word er een boor door je heen gejaagd...
weet iemand hoe je hier foto's neerzet?
hahah ja ik heb hem daar voor gekocht![]()
leuk die die het hindernisje heeft gemaakt telpeva hoeveel kost je zadel