Klfan@ Hahah wat heb jij een apart ruitertje! Qualityhorse@ Nou, eigenlijk ben je daar te groot,maar kan het ook net weer wel. Dus eigenlijk gewoon te groot.
Dat vind ik toch echt wel lang hoor... zeker om te springen zou ik dat niet doen.
QualityHorse
Geplaatst: 02-03-11 21:12
grietje14 schreef:
Klfan@ Hahah wat heb jij een apart ruitertje! Qualityhorse@ Nou, eigenlijk ben je daar te groot,maar kan het ook net weer wel. Dus eigenlijk gewoon te groot.
Dat meisje op het plaatje, dat ben ik niet je krijgt alleen hetzelfde EFFECT als ik op noekie zit
Dat springen ziet er door je lengte niet echt mooi uit af en toe gewoon rijden kan wel, maar niet intensief, want je bent wel te groot eigenlijk
grietje14
Geplaatst: 02-03-11 21:13
Vind je wel te groot voor als je met de pony springt,sorry maar dat staat echt niet. Wil jou er niet mee kwetsen hoor. Maar als je daar weer gewoon met hem rijd lijkt het weer mee te vallen. Qualityhorse@haha oke
Fenrir
Geplaatst: 02-03-11 21:14
Trouwens als je naar die springfoto kijkt lijkt het wel alsof de ruiter bijna de balken eraf kan schoppen.
dat ben ik niet hoor ik ben de helft kleiner Ze reed hem toentertijd voor me, en daar heb ik veel aangehad
femkesofie
Geplaatst: 02-03-11 21:16
Buckje is te groot, en tyrcanol ook!
grietje14
Geplaatst: 02-03-11 21:17
Oh, maar ze is wel te groot. Wel mooi dat je er veel aan gehad hebt!
Fenrir
Geplaatst: 02-03-11 21:18
Ach ze is dun dus qua gewicht zal de pony er geen moeite mee hebben, voor het plaatje ziet het er niet zo mooi uit en ik vind d'r eigenlijk net wat te lang om echt veel en intensief te rijden (vooral springen dan), is niet heel geweldig voor de balans van de pony natuurlijk. Maar dood zal 'ie er niet aan gaan.
Rhine_
Geplaatst: 02-03-11 21:18
Laaste 5 passen, buckje aan de groote kant. Laaste te groot.
Oh mooizo, want later kun je door te zware ruiters wel slijtage krijgen, ik denk dat ponys door te grote ruiters alleen wat uit balans raken, maar niet echt slijtage zullen krijgen.
laatste na alle post te hebben gelezen soms is een wat zwaarder/sterker iemand op je pony gewoon handig dus zoals tyrcanol al zegt kan geen kwaad niet van suiker
mensen, 1 tip. even lezen wat er bij de foto´s staat en wat de anderen postten
suikermeisje
Geplaatst: 03-03-11 00:14
Wiskeee: past nog wel voor af en toe _soraja_: past met gemak Sodeletuut: past wel hoor YoshaMonica: vind je aan de lange kant. Nina_love: ik vind je nog wel passen hoor, gewicht kan ook nog wel vind ik. CharlotteLSL: past nog mooi hoor. Sunnyhvj_: past zeker weten nog! Buckje: vind je te groot en ook te zwaar (voor te rijden dan he, weet dat je niet rijdt dus dat erop zitten gaat die pony vast niet dood aan) Konstantine: past! QualityHorse: echt te groot als dit vergelijkbaar materiaal is Tyrcanol: te groot
Nou omdat jullie bokkers tegenwoordig alles beter zien staan, plaats ik nog maar een foto. Ik heb hem al eerder geplaatst en toen was ik de groot. Maar nu zijn de mensen op de laatste pagina's nog erger dus ik ben benieuwd
Amira_: hoezo te groot? vind het nog mooi passen hoor! (en ik vind mezelf te groot voor mijn foto's, zie laatste post ja, maar dat ben ik ook echt wel op die pony, en dan is er iemand die met zijn benen bij de knieen komt bij de pony en dan zou dat passen? dat vind ik echt wel te groot, ook om een rustig ritje te doen...