Oh hij doet het nu wel. Voor zover ik het kan zien moet het wel kunnen alleen het is een foto vanaf boven dus dat is niet zo goed te beoordelen. Hoe groot is de pony en jij?
Past leuk hoor! Je kan zelfs nog groeien, je voeten komen nog niet onder de buik
suikermeisje
Geplaatst: 27-12-10 12:51
ticokoe: past hoor, ziet er leuk uit, leuke combinatie
marjolein_el: past
Ess_Ramona: past
mariekjhe: past EskeGirl: past niet meer echt, maar gewoon rustig stapje en drafje hobbelen kan wel hoor.
Ellen_WB: past sophiesoley: past
kathe_blanco: past
casanova: past wel, alleen ja aan de lange kant, maar niet storend.
ponieszlover: past
fienHVJ: past
Saul: past
lovestefke: te groot voor de B pony en de D pony ook al aan de grote kant, het kan nog wel hoor, maar je moet proberen, ookal is de pony jong niet je benen op te trekken en zijn kop op zijn borst te trekken, want je doet op de foto beide tegelijk,, als die pony echt zo jong is zal die dat nog niet super gaan begrijpen en ik vind wat je met de Bpony doet te intensief voor hem, je bent te groot en zwaar voor een B pony, ik woog een half jaar geleden ook nog 50kg, maar ik kan dat niet meer vragen van mijn B pony.
abigailabby: te zwaar voor de fries, een fries kan niet zo heel veel hebben, het is geen echte koudbloed, pak daar maar een trekpaard voor dan. 95 kilo is te zwaar voor een stevig paard van 1,60, je verpest je paard ermee, een te zwaar iemand op een pony is ook erg slecht, niet alleen te lang zijn. En als je wat dikker bent is het altijd moeilijker mee gaan met de bewegingen.