1 witte, 1 roest 1 beige 1 ruit 2 zwart 1 blauw 1 rood.. beetje veel eigenlijk..
Calipso94
Geplaatst: 28-09-09 10:51
ik heb 9 rijbroeken:
een blauwe jodphurrijbroek ( alleen voor winter gebruik ik deze rijbroeken) een beige bruine jodphur rijbroek een bruine rijbroek ( meer voor de zomer want hij is heel dun) een zwarte rijbroek twee witte rijbroeken ( alleen voor concoursen) een donkergrijze rijbroek ( de allerfijnste, eurostar(L) ) een lichtgrijze rijbroek ( pas hem nog wel alleeen een beetje te klein) een beige ruitjes rijbroek maar heel soms rij ik ook gewoon in een spijkerbroek, zit echt heel fijn!
Ik heb er 5: - kleine ruitjes (bruin, donkerblauw, zwart, ...) - grotere ruitjes (geel, bruin, ...) - katoene (bruin met roze zitvlak) - katoene (bruin met lichtblauw zitvlak) - HH wit met kunstleer
boedie
Geplaatst: 29-09-09 17:26
9 incl 2 witte
horsegirl506
Geplaatst: 29-09-09 17:30
nul heb er wel een gevraagd voor mijn verjaardag eens zien of ik die krijg
Andante
Geplaatst: 29-09-09 18:38
Drie. Eén die echt van mezelf is, de andere is van mijn moeder (maar gebruik ik ook regelmatig) en de derde is mijn wedstrijdbroek. Vind 't wel zat !
een stuks of 7 ik heb elke dag een schone aan maar dat heb je wel nodig als je meerdere paarden per dag rijdt de rijbroeken zijn alleemaal van het merk Pikeur met ledere zitvlak
die ik pas? 1 donkerblauwe 1 zwarte 1 grijze 1 mokka 1 bruine met ruitjes
en ik heb nog een witte broek en een gijze, die ik beide niet meer pas
xDeems
Geplaatst: 02-12-09 18:33
Ik heb er drie.
Een .. ehh.. groenblauwe. Ook zo'n gestreepte uit het jaar nul. Als ik hem bij mijn enkels vastdoe, mijn sokken erover, en laarzen aan, schuift het rotding helemaal omhoog. Da's echt rrrreeuze irri. Dus ik heb hem nooit aan
- Ik heb een groene, die is wel cool, alleen kapot. De gulp is er uit gescheurd met rits en al. Ik had het eerst niet door, dus.. Nou ja, dat weet je wel.