Deze maar dan met HVpolo peesbeschermers in die kleur
Gina_
Geplaatst: 24-03-10 20:47
ik heb er maar 2 een witte en een heel licht bruine
RosaNur
Geplaatst: 24-03-10 21:20
Ehm ffies denken:
Voor de toekomst alvast aangeschaft: Serie van HH met chinees stofje, chinese tekens, zwart met rode tekens Paars met bloemetjes Rood met vlindertjes Groen fluweel met witte rand Goedkoop merkloos rood dressuurdekjes
En voor mijn welsh A nu: Een rood dekje goedkoop merk Zwart met blauwe rand zelfde merk HH wit met gouden en witte rand NIEUW Zalmroze met witte rand dik dekjeNIEUW Zwart met roze rand ook dik Gewoon wit goedkoop dekje Wit met zwarte blokjes rondom Oranje met blauwe rand, goedkoop dekje BR oranje met bruine rand dik dekje Fluweel blauw met gouden rand NIEUW dik dekje Felrood dekje Felgeel dekje Oud beige dekje, met goud/blauw randje gebruik ik alleen om mee te longeren, van de vorige eigenaar overgenomen.
Oja en een paarse...
Meer kan ik er even niet bedenken, maar zal er vast wel een paar vergeten zijn ben een verzamelaar
Nikitaa_
Geplaatst: 26-03-10 14:30
Ik heb niet eens een eigen paard en ik heb er 4 (bijna 5) - Een witte merkloze voor wedstrijden(gepimpt met hotfix) - Een roze hh set met peesjes en bandages - Een bruin met lila hvpolo setje plus mijn naam op de zijkant
Binnekort neemt een vriendin een anky pad mee van de hypo rama
Ik heb niet eens een eigen paard en ik heb er 4 (bijna 5) - Een witte merkloze voor wedstrijden(gepimpt met hotfix) - Een roze hh set met peesjes en bandages - Een bruin met lila hvpolo setje plus mijn naam op de zijkant - Een grijze hh pad Binnekort neemt een vriendin een anky pad mee van de hypo rama
Ik heb er niet zoveel. Binnenkort moeten er sowieso ook een paar weg omdat ik ze eigelijk niet gebruik.
- HH grijs/blauw dekje (ben echt even de naam kwijt) - Onbekende lichtblauwe pad - HH lichtbruin/blauw-bruin randje (bij deze drie passen bruin/blauwe peesjes)
- Oranje dekje van S&K - Onbekende paarse pad (Bij deze zwarte peesjes en bij de paarse evt. roze)
Haha er moeten er echt een paar weg. Die paarse en die lichtblauwe merkloze gebruik ik echt nooit.
heb 2 dekjes op dit moment maar ik ga er waarschijnlijk nog 1 bijkopen. 1 br dekje -> lichtblauw met donkerblauwe rand 1 HH dekje (denk ik) -> lichtgroen met bruine rand en ik zou nog een donkerblauwe willen bijkopen met de naam van mijn pony erop.
Ellen_WB
Geplaatst: 30-03-10 20:14
1) bruine scapa (dressuur) 2) blauw (dressuur) 3) groen (dressuur) 4) een beige me ruitjes op ( dressuur) 5) witte (dressuur) 6) blaauw met beige rand ( vzh) 7) rood ( vzh)
En die ik weinig of niet gebruik : geel dekje groen dekje donkerbruin dekje harry 's horse beige dekje met oranje rand
R0oszs
Geplaatst: 01-04-10 22:17
wit rabobank wit dekje met Melody's naam erop wit dekje lichtblauwe met bruine rand van oudewoonstal babyblauwe van harry's horse zwart/roze QHP groene met bruine rand van BR bruine van kalvakade groene QHP gele met blauwe rand bruine van eurostar met blauw/wit/creme-bruin koortje creme met bruine rand van BR creme met groene koord met melody erop in het groen Blauwe QHP HV polo Classic DS Eurostar Cross Blauw met zilvere rand Bruine met Donkerbruine rand en bruin-creme koordje