Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nynkehielkje schreef:Maak zelf je eigen Himalaya steen
Deze steen doet niet onder in kwaliteit vergeleken met de Himalaya steen, maar is goedkoper en milieuvriendelijker, én leerzaam voor de kids.
!Benodigdheden: !
Keukenzout, gewonnen uit Nederlandse zoutkoepels van 250 miljoen jaar oud, verkrijgbaar in iedere supermarkt.
Gedestilleerd water
Schone jampot
Dun draadje
Geduld
SammyFloor schreef:Hey
Als eerste, geweldige dingen worden hier gemaakt!
Ik zelf heb al een zweetdeken, hoofdstel, dekje, borstriem, veel touwhalster, een sidepull en bandages gemaakt. & een hoofdstel versierd maar dat is weer uit elkaar gehaald imv dood van mn paardje. Voor het moment liggen er 2 dekjes voor om te bouwen en ben ik ideeën aan het opdoen voor een leer halster om te bouwen naar een western showhalster, maar heb geen idee waar ik die gespen en die plaatjes zou moeten halen :s
Ssmarty schreef:Ik wil zelf een soort van voortuigje gaan maken, maar dan gebreid. Dan aan de onderkant door de singel heen.halen en boven met 2 touwtjes vastzetten aan het zadel. Ik heb het ff getekend:
[ Afbeelding ]
Lijkt jullie dit wat? Of wordt dit niet leuk?
Ssmarty schreef:Ik wil zelf een soort van voortuigje gaan maken, maar dan gebreid. Dan aan de onderkant door de singel heen.halen en boven met 2 touwtjes vastzetten aan het zadel. Ik heb het ff getekend:
[ Afbeelding ]
Lijkt jullie dit wat? Of wordt dit niet leuk?
xOkidoki schreef:xxpinczowxx schreef:ik ben trouwens van plan een leren western halster te maken
leukleuk!!
Ooooh! Wat een leuke ideetjes komen hierr langs!! Ik wil iets gaan maken, nadat ik mijn halster afheb, om een armbandje te maken van de manen/staart (waarvan kun je het best?) van vzp.