Ik heb winnaarsrozetten gemaakt, 1 voor het Arabieren veulen, en 1 voor de dartmoor merrie.
Zucht... Nog steeds geen bestellingen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De winkel waar ik was wezen kijken had helemaal géén spullen van de elven helaas... ook geen ridders, alleen maar de dieren, en dan ook helemaal niks van de nieuwe paarden collectie
dus ik heb lekker de Friese hengst meegenomen
want die hadden ze gelukkig nog wel, en die wou ik al heel lang hebben
én ik heb bij de Xenos spulletjes meegenomen om mijn modelpaard-werkplekje wat op te pimpen
ik ga zo meteen foto's maken, moet eerst nog even opruimen en alles netjes neerzetten.
)
! hoe je de kleur krijgt maakt niet uit, feit is dat er veel wit voor nodig is en maar een beetje bruin 

(Nee, even serieus, ik kreeg hem niet goed gemengt helaas...!)
) en nu is die hoek vrij om mijn schleichspullen neer te zetten. Ik ben ook een stal aan het maken een een plastic bak (ik kan voor geen meter met hout werken helaas
) en muren en deuren ga ik maken van klei...
) om suede te halen, want ik heb ngo steeds geen suede! En ik ga nog langs de action voor klei om mijn stal te maken!

) met de nieuwe spulletjes om te repainten en customs te maken, de paars/lila accentjes zijn nieuw en qua kleur helemaal in stijl met mijn website, ben er zo blij mee:

ze staan niet speciaal op volgorde oid
bij deze mijn excuses!

NinoForEver schreef:Aangezien lijm zo moeilijk is te verkrijgen hier heb ik maar zelf lijm gemaakt, nu even laten afkoelen en daarna eens kijken of het plakt.![]()
Ik heb de friese hengst dubbel dus ik denk dat ik hem ook ga repainten, moet alleen nog even bedenken welke kleur hij gaat worden