Okay ik zal dat even vragen aan haar! Ik vraag dan wel of ik die mag namaken alleen dan in andere kleurtjes en op een ander model:) Maar ik moet gaan! Bye bye!
_Babettee_
Geplaatst: 15-08-11 12:05
Wauw Sanne, ik vind je shetlander super mooi gelukt!
Marritx
Geplaatst: 15-08-11 14:16
ja die is echt super lief ( TK??) wil binnenkort een roan rood maken.
mmh tinker zou wel goed passen in mn kudde tinkers. ff over denken.
en nu zit je toetsenbord waarschijnlijk ook onder de pastel. Maar ik ga offtopic.
Ik ben weer eens verder gegaan met mn safari repaint. dat werd echt hoog tijd. Heb de vlekken er nu opgetekend met potlood en ga dalijk met de eerste laag pastel aan de slag.
Rosan2001
Geplaatst: 15-08-11 17:45
ik heb ook al van mijn zebra's fjorden gemaakt, alleen de oren en de staart zijn anders dan anders.
je pakt een aansteker (of kaars of gewoon heel warm water) je verwarmt het beentje buigt hem in de positie en dan onder de kraan met koud water en dan dus laten afkoelen
Leuk hoor Stephanie!! Echt een leuk idee! Ik weet nu ook hoe het paardje heet waar ik op wil gaan repainten, het is de knabstupper hengst volgensmij!:D
oohhh de knabstrupper hengst die wil ik ook repainten , maar ik heb hier nog zo'n 12 paardjes die ik voor 2 euro heb gekocht dus dat worden mijn volgende slachtoffertjes
Wooooww 2 euro per stuk? Dat is niet duur! Op de rommelmarkt of op marktplaats?(heb je een linkje als ze van marktplaats komen en er nog zijn??) De rommelmarkten hier in de buurt lijken net anti schleich...