f10j : Ik vind de bovenste niet meer passen. Vaak denken mensen dat een shetlander alles aankan, ze zijn absoluut sterk, maar ik denk dat dit meisje hem toch al behoorlijk in de weg zit.
Horsefan96: Ik vind het nog net passen, dus niet meer groeien of aankomen
Esprit4: Ik vind het eigenlijk niet meer kunnen, je pony is erg dunnetjes en heeft weinig bespiering. Als dat beter word, zou het in principe wel weer passen. Maar het lijkt me geen slecht plan om aan zijn bespiering te gaan werken.
QualityHorse
Geplaatst: 26-04-11 16:31
Verwijdert
Laatst bijgewerkt door QualityHorse op 26-04-11 16:52, in het totaal 2 keer bewerkt
ik hoop wel dat je toestemming hebt gevraagd van degene die erop zit om de foto op bokt te zetten? of ben je het zelf? haha dan lijkt het me okee hoor als ie toch nog nooit een been gebroken heeft...
little_birdy
Geplaatst: 26-04-11 16:34
haha grapjas een beetje ons topic vervuilen
edit : ik vind je wel passen hoor je kan nog niet meelopen
Laatst bijgewerkt door little_birdy op 26-04-11 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt
QualityHorse
Geplaatst: 26-04-11 16:35
sorry, wanneer jullie deze vorm van 'humor' (?) niet kunnen waarderen maar ik vond een ander amerikaans forum waarop iemand vroeg of ze erop paste, dus vond et nogal belachelijk eigenlijk
Laatst bijgewerkt door QualityHorse op 26-04-11 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt
ja toen ben ik idd boos geworden.. .jij hebt een plaatje van google gepakt en die er zo maar even opgezet... maar wil jij nu alsjeblieft niet gaan lopen zeuren dat dit topic hier niet voor bedoelt is! en vooral niet als je het zelf ook doet. dank je... nu weer ontopic verder
ja maar zij heft ook geen toestemming!!!!!!!!!!!!!!!!! En die hoofd van die foto was tenminste weg!
hier zie je nog alles! en ik heb de foto weggehaald!
en zij niet!
abbycootje
Geplaatst: 26-04-11 16:45
BOEIIEE!! het hoeft toch niet een dood opic te zijn!! Kan toch ook dat er andere mensen bij zaten!! Nee mag eigenlijk misschien neit, maar het moet toch ook on-topic blijven en deze discussie is dan toch ook off-topic!! en als je er niet tegen kan negeer het dan!! Maar om terug te komen bij het plaatje: Past perfect!
QualityHorse
Geplaatst: 26-04-11 16:46
Halloooo PaardenliefJ,
Vind het wel een beetje ernstig dat je hier al een discussie over aangaat, lach mee of negeer het, maar geen zelfmedelijden krijgen
PuurxNatuur
Geplaatst: 26-04-11 16:48
Jullie vinden mij gewoon te jong hiervoor en bij haar lachen jullie wel erom?
dat is gewoon echt niet eerlijk!
EN IK KRIJG HELEMAAL GEEN ZELFMEDELIJDEN ik vind het gewoon niet eerlijk
IK HAD : Die foto weggehaald: Zei niet Ik had die hoofd weggehaald : zei niet Ik had sorry gezegd: zei niet
adaya_
Geplaatst: 26-04-11 16:49
thanks abbycootje... k kan het niet laten om nog ff 1 ding te zeggen: ze heeft hem er pas net op staan... jij haalde hem er ook pas later vanaf! + dat wat jij zegt klopt ook niet... niet iedereen werd hartstikke kwaad. ik was de enige die er wat van zei en verder ging er niemand op in. ik was niet boos. ik wou je er alleen even op wijzen dat dit topic hier niet voor bedoelt is. @qualityhorse: miss kan je hem er beter even afhalen okeee vanaf nu dus weer ontopic...