Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amber7777 schreef:Confession schreef:Voor Amber:
Pfoeh dat kan best van alles zijn. Ik denk een New Forest
Ik denk dat ik al weet welk ras het best bij mij past. Ik ben echt een Welsh-meisjeEcht super paardjes
Maar als ik er 1 zou kopen zou ik toch voor een KWPN'er gaan
Haha goed dat je het al weet![]()
Mijn lievelings rassen zijn: BWP, New Forest, Connemara, Arabische volbloeden, etc...![]()
Maar BWP ligt me toch het beste![]()
Hmmm... Ja een New forest lijkt me ook wel wat!
love_urla schreef:wat past bij mij??
13 jaar bijna 14, 1.70 m, 58 kg
Ik hou wel van een pittig paardje maar moet wel gewoon hanteerbaar zijn, en absoluut niet sloom.
en springen vind ik helemaal geweldig, dressuur ook wel maar wel minder.Buitenrijden vind ook erg leuk!
lifaya schreef:Okej ik ben 21 jaar, 1.61 en 69 kilo.
Ik ben een echt buitenrij persoon en hou wel van hard gaan. Niet te sloom dus, mag springaanleg hebben gezien je altijd buiten wel eens een leuk obstakel ziet en mag wel heet zijn maar moet natuurlijk goed hanteerbaar hebbenHet liefst ook dus geschikt voor endurance, dat lijkt me een heerlijke sport in de toekomst, en misschien western. Ik ben persoonlijk geen bak/dressuur persoon, voor een paar keertjes is het leuk maar niet voor de hele tijd. Paard moet dus ook plezier kunnen hebben met buitenrijden en niet veel willen leren om het maar zo te zeggen
![]()
Zal wel een lastige zijn
lifaya schreef:Okej ik ben 21 jaar, 1.61 en 69 kilo.
Ik ben een echt buitenrij persoon en hou wel van hard gaan. Niet te sloom dus, mag springaanleg hebben gezien je altijd buiten wel eens een leuk obstakel ziet en mag wel heet zijn maar moet natuurlijk goed hanteerbaar hebbenHet liefst ook dus geschikt voor endurance, dat lijkt me een heerlijke sport in de toekomst, en misschien western. Ik ben persoonlijk geen bak/dressuur persoon, voor een paar keertjes is het leuk maar niet voor de hele tijd. Paard moet dus ook plezier kunnen hebben met buitenrijden en niet veel willen leren om het maar zo te zeggen
![]()
Zal wel een lastige zijn
lottex schreef:@ julietEvH : ik kende de holsteiner idd ook nieteven opgezocht op de bokt-wiki
qua uiterlijk vind ik het een mooi raskarakter & gebruik weet ik niet echt, heb nog nooit zo'n paard gereden ofzo... op de bokt-wiki staat dat ze springgefokt zijn, zijn ze dan ook veelzijdig?
@ Sunneva : bedankt voor de tip van Kwpn/ sporthaf, vind ik alle 2 leuke rassen