PBL: ik heb dat hele veulen nog nooit gezien

Smubbel: hoe goedkoop!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik had mezelf voorgenomen om niks meer te kopen totdat ik al mijn huidige modellen overgeschilderd heb... Maar als ik jullie allemaal zo positief en vrolijk hoor over de nieuwe collectie dan weet ik niet of ik me wel in kan houden!
Ben wel superbenieuwd!! Ben ook benieuwd naar de uitslag van de wedstrijd van Horwse.

Ik ben nog druk bezig met IETS
I.p.v. nieuw erbij komen.
Heey.

De laatste keer zal in deel 3 ofzo geweest zijn (een behoorlijk poosje geleden dus) want ik was ooit een fervent Schleichspaarder
Nu door geld- en plaatsgebrek helaas gestopt met sparen maar ik volg de collecties uiteraard nog wel.
Er zijn nog een aantal dingen die ik moet fixen (onder andere de emoticons, en heb ook nog geen modjes aangesteld
) maar grosso modo is het forum min of meer klaar. Het is een algemeen forum, niet specifiek gericht op enkel de schleichpaarden, dus ook met jullie andere (Schleich)collecties kunnen jullie er terecht.
) naar hun site gevraagd, hier staan ze zelfs ALLEMAAL op! voor €6,34 euro!!!! hier wat linkjes
hoi