Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

:

)

veel te dik enzo
(oogappel in ijslands)

)
xLunalove schreef:Lang niet mee gepraat, ook niet meegelezen alleen de foto's gechekt. ziet er allemaal goed uit hoor!\
vandaag aan een reis zet begonnen maar transportbandages? iemand ooit gemaakt? geen idee hoe ik dat moet maken....
Maar weet iemand daar een goede winkel voor? Ik woon niet echt in een grote stad namelijk... 
die trekken snel krom, de haren staan soms net verkeerd of werken niet goed mee... enz. Penselen in zo'n plastic setje bij de action of blokker zou ik zelf niet kopen, heb ze weleens in huis gehad maar vind ze erg tegenvallen. Voor ongeveer hetzelfde geld kun je van een iets beter merk één penseel kopen die veeeel lekkerder werkt
Als ik je een aanrader mag geven... de penselen van het merk 'van Gogh' zijn niet zo heel duur, en werken wel heel fijn. Volgens mij verkopen ze die bij de V&D
Misschien een van de nieuwe camarque's, of de fries met de lange krullende manen
weet iemand eigenlijk of de nieuwe draken al in de winkel liggen, die draken die bij de elfenwereld horen? Ik weet nooit zo goed waar ik zulke info moet zoeken
als ik zo'n draak toevallig tegen kom, gaat DIE mee ipv een paard model