Ideetjes heb ik zat

Ik zit er aan te denken, om te beginnen met de friese merrie en dan wil ik die zwart met rode manen, sokjes en staart te maken en dan de ogen ook rood

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
furyke schreef:Welkom francesca!
En nog iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Horwse: ik kan je foto helaas niet zien?
Ben ook benieuwd naar de nieuwe paarden irl.
Maar bij de intertoys komen ze altijd pas zo laat en verder is er hier geen winkel.
Misschien volgend weekend even naar aken rijden.
francysmart2 schreef:@Telpeva
Ideetjes heb ik zat. Heb me gisteravond wat in de ronte zitten bedenken hoe en wat ik zou willen maken. Eerst wil ik het verfen eerst goed onder de knie krijgen en later wil ik ook met klei gaan werken, om bijvoorbeeld hoorns, en andere dingetjes erop toe te voegen.
Ik zit er aan te denken, om te beginnen met de friese merrie en dan wil ik die zwart met rode manen, sokjes en staart te maken en dan de ogen ook rood. Maar helaas heb ik nu niet zo heel veel geld dus moet het nog maar even wachten.
Telpeva schreef:Die zijn leuk Carmen, weet je wat voor bedrag je er ongeveer voor wilt hebben?
Zou je de afmetingen 'ongeveer' kunnen beschrijven, zodat ik weet op welk type breyer ze mogelijk het best passen? Ik wou dit eigenlijk per PB sturen maar ik denk ik vraag het ook hier, voor geval anderen deze info ook willen hebbenAls de prijs en afmetingen goed zijn heb ik zeker weten interesse.
Telpeva schreef:Dat zadel is echt super! echt mooi op schaal, ziet er echt goed uit! komen er ook stijgbeugels aan?
Echt leer kan je niet plukken, alleen (dun)nepleer waar ze op de achterkant een versteviging gelijmd hebben van linnen/stof.