Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

francysmart2

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 13:29

@Telpeva

Ideetjes heb ik zat :P. Heb me gisteravond wat in de ronte zitten bedenken hoe en wat ik zou willen maken. Eerst wil ik het verfen eerst goed onder de knie krijgen en later wil ik ook met klei gaan werken, om bijvoorbeeld hoorns, en andere dingetjes erop toe te voegen.

Ik zit er aan te denken, om te beginnen met de friese merrie en dan wil ik die zwart met rode manen, sokjes en staart te maken en dan de ogen ook rood :P. Maar helaas heb ik nu niet zo heel veel geld dus moet het nog maar even wachten.

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 13:32

Ik meld me ook haha ik zit ook zo lekker vaak op Bokt,

op het schleichforum heet ik A Heart for Horses,

Ik zal vaker online zijn :P

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:00

Welkom annickx!

furyke schreef:
Welkom francesca!
En nog iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Horwse: ik kan je foto helaas niet zien?
Ben ook benieuwd naar de nieuwe paarden irl.
Maar bij de intertoys komen ze altijd pas zo laat en verder is er hier geen winkel.
Misschien volgend weekend even naar aken rijden.

Oh oeps :o http://schleichenzo.hyves.nl/#mb=145508 ... _state__=1 & http://schleichenzo.hyves.nl/#mb=145510 ... _state__=5 Weet niet als je hem nu kan zien dan doet de andere misschien wel! Ik denk dat ik iets vergeten was in de link :+
Laatst bijgewerkt door _Marell op 02-01-12 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:01

francysmart2 schreef:
@Telpeva

Ideetjes heb ik zat :P. Heb me gisteravond wat in de ronte zitten bedenken hoe en wat ik zou willen maken. Eerst wil ik het verfen eerst goed onder de knie krijgen en later wil ik ook met klei gaan werken, om bijvoorbeeld hoorns, en andere dingetjes erop toe te voegen.

Ik zit er aan te denken, om te beginnen met de friese merrie en dan wil ik die zwart met rode manen, sokjes en staart te maken en dan de ogen ook rood :P. Maar helaas heb ik nu niet zo heel veel geld dus moet het nog maar even wachten.

Dat klinkt gaaf! ik zie het helemaal voor me, ik zou er dan ook vleermuisvleugels aan maken, of inderdaad een hoorn! <3 misschien dat je dit topic ook leuk vind om in rond te kijken, staan tips in enzo voor repainten [HK] 1/ (Schleich) repainters! Wij repainten vrolijk door!

En ook welkom Annick!

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:39

Lijkt me idd. gaaf, zon fantasiepaardje. Ikzelf ben er niet echt een fan van... Ik ben door jullie ook weer aangestoken door het repaint-virus! ik heb er zo'n zin in. Maar helaas is me vader jaig dus ik kan niet schleichen :(

francysmart2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:19

@Telpeva
ja daar had ik inderdaad ook aan zitten denken. Of de manen super lang maken :P en de staart ook. Dankje voor de link ^^

@horwse
Gefeliciteerd met je vader ^^. Ik zelf hou heel erg van fantasie, maar ook van Andalusiërs dus die zal ik ook wel veel gaan repainten.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:25

Ik zit gewoon voor het eerst sinds ik ziek was weer te Schleichen!!
Gisteren was ik echt goed ziek maar het lijkt nu weg te zijn eindelijk.
Nu maar gauw een opdracht afmaken. Heb wat vertraging opgelopen (baal, baal.)

Ook krijg ik van mijn moeder zo een lesje fotograferen. Ik zat telkens op mijn camera te vloeken omdat ik geen goede foto's kreeg. Toen mocht ik even die van mijn vaders werk lenen (een heeuulle goede camera) en had nog steeds dezelfde foto's... ooohh.. het ligt dus duidelijk aan mijn fotografeer kunsten... :roll: .

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:40

Zit de wammus in apeldoorn in het centrum? en zoja waar dan (bij welke winkel in de buurt) mischien dat ik het dan weet te vinden :D

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:56

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:06

Ik heb het opgezocht en ik ga er donderdag naartoe! heel de winkel leegkopen dus!

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:15

Francysmart12; Ik vind ze wel mooi hoor. maar om te hebben, neej niet echt..! En tnx trouwens :P
Annickx; Ookal bokt fan? :')
Shettepret; Fijn dat je je weer beter voelt! Wel sneu dat alle feestdagen net achter de rug zijn! :(:)

Hier haal ik mijn schleich altijd: http://www.boetiekemilie.nl/ (voor foto's: Producten-Schleich dieren-dan zie je de etalage.-foto's van binnen in de winkel aanklikken :D)
Wel lekker goedkoop en ze hebben daar veel sets..! Nouja, ik vind het veel. Ze hebben daar veel vitrines en ze liggen totaal NOOIT door de war en er is er nooit een puinhoop. Alleen voor de Mensen enzoo hebben ze een onhandig kastje. Als je een popetje pakt moet je geluk hebben dat de hele dominorij niet omvalt!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:32

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:35

Mooi knap dat je het zo maken kan
Pff wil maar niet echt lukken om de manen goed te verfen
Weet iemand wanneer de nieuw paarden in de winkels zijn?

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 16:45

Telpeva schreef:
Die zijn leuk Carmen, weet je wat voor bedrag je er ongeveer voor wilt hebben?

Zou je de afmetingen 'ongeveer' kunnen beschrijven, zodat ik weet op welk type breyer ze mogelijk het best passen? Ik wou dit eigenlijk per PB sturen maar ik denk ik vraag het ook hier, voor geval anderen deze info ook willen hebben :) Als de prijs en afmetingen goed zijn heb ik zeker weten interesse.

de beugels zijn 1,6 cm hoog en 1 cm breed ongeveer :)
ik zou nie weten wat ze waard zijn :P

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:05

Wow stephanie dat zadel is echt heel mooi gelukt zeg!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:12

Bedankt! :D :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:25

Dat zadel is echt super! echt mooi op schaal, ziet er echt goed uit! komen er ook stijgbeugels aan?

Echt leer kan je niet plukken, alleen (dun)nepleer waar ze op de achterkant een versteviging gelijmd hebben van linnen/stof.

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 17:33

mooi gemaakt stephanie!! <3

ik zou niet weten wat ik voor die beugels betaalt heb eingelijk maar er is 1,50 geboden door telpeva :+

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:33

Mooi stephaniexh!! Ik ben nu bezig met een repaint-cust van de tinker hengst, ik heb zn beentje rechtgezet en het hoofd een beetje verplaatst. Ik ben nu bezig met de eerste laag witte verf erop.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:34

Rosan2001 schreef:
Mooi stephaniexh!! Ik ben nu bezig met een repaint-cust van de tinker hengst, ik heb zn beentje rechtgezet en het hoofd een beetje verplaatst. Ik ben nu bezig met de eerste laag witte verf erop.

Spannend! laat je af en toe foto's zien? ben nieuwsgierig!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:41

Telpeva schreef:
Dat zadel is echt super! echt mooi op schaal, ziet er echt goed uit! komen er ook stijgbeugels aan?

Echt leer kan je niet plukken, alleen (dun)nepleer waar ze op de achterkant een versteviging gelijmd hebben van linnen/stof.

Dankjewel! :D
Stijgbeugels komen er zeker aan!

Ik weet dat je echt leer niet kan plukken, heb dat trouwens ook niet gedaan hoor ;) .

francysmart2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:01

@Stephaniexh

echt super mooi gemaakt. :D

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:04

Ik zal foto's gaan laten zien, het is mijn eerste cust dus je moet er niet te veel van voorstellen. Ik maak er een muisgrijs trekpaard van. En ik ga de manen inkorten.

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:13

Sorry dat ik nu weer 2 X achterelkaar post hoor, maar ik kan ineens mn vorige bericht niet meer wijzigen... Onderhand ben ik alweer een aantal lagen verder, en is ie al muisgrijs met zwarte manen. Zijn hoofd kijkt de andere kant op dan dat ie keek, ik weet alleen niet of ik het goed heb gedaan, ik heb met een klein vlammetje langs de hals gedaan en het daarna verbogen. Daarna ben ik snel naar de kraan gerend en heb ik hem onder de koude kraan gehouden. Het blijft wel goed zitten. En kan iemand raad geven over hoe ik pastelkrijt moet gebruiken? Hij krijgt namelijk een brede bles, maar er moet een roze neusje op en lichtgrijs bij de ogen. Ook is de vacht niet de mooiste dus daar wil ik ook overheen met pastel. Maar ik durf nog niets te doen want ik ben bang dat ik hem verpest... Ik denk dat ik hem Pepper ga noemenXD

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:18

Haha, Pepper past wel bij hem denk ik qua kleur! Het verbuigen heb je goed gedaan zo :j Tips over pastel kan ik je niet geven, daar weet ik niet genoeg over.