2 allebei precies dezelfde, heb al sinds ik begon met paardrijden altijd dezelfde rijbroek gehad (nouja dan wel zo nu en dan een nieuwe en een maatje groter;)) zo'n beige achtige, niet erg handig omdat ze snel vies worden maar zo net uit de was vind ik ze erg mooi en tsja je word toch wel vies dus...
Volgens mij een stuk of 6. Ik weet het niet eens zeker. Een geruite, een bruine, een zwarte, een bruin met beige, een zwart met grijze en natuurlijk een witte!
lionne
Geplaatst: 30-08-09 11:39
3 rijbroeken
1 bruin met rose 2 bruin-grijs 3 licht blauw met donkerblauw mijn start rijbroek leen in altijd (mijn moeders ouwe start kleren)
monikje
Geplaatst: 31-08-09 11:54
1 Blauwe. nog 1 oude die ik niet meer pas En me zus nog 1 oude die ze niet meer past. We rijden dus nu allebei in dezelfde paardrijbroek.
1 witte, 2 zwarte (waarvan 1 wat dikker voor de winter), 1 donkerblauw met limegroen (HH), 1 bordeauxrode en 1 lichtblauwe. Ik ben vooral fan van die volledig elastische broeken daar woon ik bijna in!
Ik heb drie rijbroeken die ik altijd draag, allemaal licht bruin (2 eurostar finale, 1 kentucky).
Verder heb ik er nog een paar die ik niet meer draag omdat ik ze te krap vind..en natuurlijk nog wit en creme voor de wedstrijden (die ik al 6 jaar niet meer gereden heb).
aliealie
Geplaatst: 17-09-09 13:15
.......ondertussen meer dan 20, maar daar zitten ook wel wat ouwetjes bij.
Ik vind de Mondoni broeken erg lekker zitten. Mijn dondkerblauwe is van Redhorse en daar zitten rare naden in. Na het rijden heb ik dan aan de zijkanten strepen in mijn benen. Mijn zwarte is van ribstof en daar krijg je een zere kont van als ik hem vaker dan 1 keer per week aan heb.