Degene die vinden dat foto 1 nog past, waarom vinden jullie dat?
Wat ik zie is een ruiter die niet goed meer in het zadel past en een groter zadel zal de pony niet passen. Ook vind ik de ruiter er ver boven uit komen, waardoor de gewicht-verdeling moeilijker wordt voor de pony. Ga maar eens met een ladder recht omhoog lopen...je zal merken dat je regelmatig meer gewicht op 1 kant krijgt als de ladder iets beweegt.
jee dacht ook wel dat het nog kon hoor... we groeien allebei niet meer en rijden niet elke dag, alleen recreatief.. en denk dat het er ver bovenuitsteken ook een beetje door de vertekende foto komt! we zitten namelijk heel dik aangekleed te paard :p met nog een extra uitstekende muts bovenop de caps..
[quote="superwoman"]Degene die vinden dat foto 1 nog past, waarom vinden jullie dat? [quote]
Ik vind dat het niet meer past , vooral door de bouw , want de fjord is volgens mij kleiner maar dat past nog wel.. Ze komt er erg onderuit als ze haar bugels normaal doet [ denk ik ].. En de pony is erg fijn gebouwd..
kitty_gomez
Geplaatst: 25-06-08 20:58
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt