Lol, een paar minuten nadat ik het berichtje heb geplaatst op zijn/haar account, (de eerste heb ik zaterdag ofzo al geplaatst) kreeg ik bericht dat ze het zou aanpassen en het is aangepast! Altijd fijn!
Ik heb sinds gisteren ineens 17 volgers erbij gekregen. Superleuk natuurlijk, maar ik zou ook graag even weer wat anders willen plaatsen dan die eeuwige foto's van de shows. Gaat toch ook vervelen. Wat dat aangaat is het echt balen dat de dagen nog relatief kort zijn en ik dus niet echt bij licht mijn paard zie. Ja, zaterdag pas
En de natuur is ook niet bepaald mooi om daar iets van te plaatsen.
Nee ik begrijp je! Ik maak ook lange dagen en moet dan snel naar huis om uit te mesten en ze op stal te zetten veel tijd heb ik niet nu om leuke foto's te maken.
En kan niet wachten als weer beter weer word en langere dagen!
Asvinia
Geplaatst: 17-01-17 23:28
Er zijn zoveel mensen die me volgen die standaard in hun profiel hebben staan: "Follow back or unfollow", ik heb dan spontaan geen zin meer om uberhaupt te kijken
Een paar van mijn laatste foto's:
AafKusLife
Geplaatst: 18-01-17 00:38
wauw dit topic gaat hard.
Dit is mijn laatste foto van vandaag. Heb echt weer zin in het voorjaar. Ben erg benieuwd naar de nieuwe veulens die gaan komen.
Mijn paard gaat altijd rollen met nieuw strooisel, heel grappig... Dus gisteren kwamen we terug van een binnenbak en ik zet hem in de stal. Camera in de aanslag... Drie filmpjes... Maar rollen? Hoooo maar!
Ben ik aan de andere kant van de stal hoor ik een plof... Ja hoor, daar ligt meneer... Lummel Nu nog geen geschikt beeldmateriaal.
Hahaha, herkenbaar Zo stijgert mijn veulen áltijd tegen dr moeder op wanneer ik geen mobiel bij me heb en dan heb ik die wel, doet ze alles behalve stijgeren
Janinevv
Geplaatst: 19-01-17 18:28
143 volgers alweer! Heb vanmiddag nieuwe fotos gemaakt
Ik denk dat het slotje er af halen heel erg helpt. Ik merk ook dat ik die niet zo snel ga volgen omdat ik geen idee heb welke foto's diegene dan plaatst.
Slotje eraf helpt enorm. Ik heb dat ook gedaan en heb al meer dan 1.5K nieuwe volgers. Goed met hashtags etc werken! Moet wel zeggen dat ik héél actief ben haha
Marieke1495
Geplaatst: 19-01-17 19:04
Laurievc schreef:
Slotje eraf helpt enorm. Ik heb dat ook gedaan en heb al meer dan 1.5K nieuwe volgers. Goed met hashtags etc werken! Moet wel zeggen dat ik héél actief ben haha