ja dat merk ik wat maak jij of maak jij niks ik wil wel weer beginnen maar zou niet weten wat een oornetje (als je dat zo noemt) lijkt me erg leuk alleen hoe? dat is mijn vraag weet jij toevallig hoe?
ja we zijn al aan het kijken heel handig echt heel vlak bij haar en bij mij en het licht naast la place dus na het rijden kunnen we dan ook wat drinken daar ofzo niet dat we dat denk ik elke keer doen dat wordt een beetje duur ook licht het aan de hei
Ik kruip weer even onder mijn steen vandaan met een vraagje
Het is nu dazen, vliegen en muggen seizoen. Ik wil voor mijn verzorgpony een vliegenfrontriem maken maar ik weet niet van welk materiaal ik dat allemaal kan maken...
Okee, dankje! Ga ik even kijken wat ik allemaal in huis heb..
Arashah
Geplaatst: 15-07-13 20:43
hoi allemaal, ik zie af en toe eens vragen over oornetjes haken. patronen kun je eigenlijk niet op internet vinden. ik maak ze zelf met de hand, heb net de tweede af voor mijn minipony. foto's staan op mobiel maar ben de verkeerde sdkaart vergeten mee te nemen naar nederland toe. als ik het niet vergeet zal ik binnenkort wanneer ik in duitsland ben hem op internet plaatsen. ik haak showhalsters en oornetjes puur op mijn gevoel. ik zou het dolgraag uit willen leggen hoe ik zoiets met de hand maak maar ik kan alleen als tip geven dat je moet opletten op de maten van de oren en hoofd en tussen de oren. ik heb weleens eerder 1 geplaatst in topic nummer 1, die is niet super gelukt. ik heb nu 1tje die uitziet als voor een show.
ik kon mijn laatste bericht niet meer wijzigen maar ik probeer een tekening te maken en een beetje uitleg qua maten te geven maar ik zit naar het oornetje te kijken en ik weet niet eens meer hoe ik het gemaakt had.. hij is nog maar net twee weken af.. ik heb heel vaak dat ik iets maak en later niet meer weet hoe ik het heb gedaan.. ik weet alleen dat de oortjes losse onderdelen waren, de rest heb ik in 1 stuk door gehaakt..