Ik ga eens even kijken naar de rassen die jullie noemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renee_Pim schreef:@WinSel, Misschien een Quarter of een Paintje? over het algemeen lekker rustige dieren die altijd in zijn voor een lekkere wandeling. Als je niet zo van de western look houdt zou miss een Ijslandertje ook nog wel wat zijn? Of een Fjordje idd, zijn wel lekker eigenwijs op zn tijd idd haha.
@XdaantjXX msschien een kruising met arabier bloed er in? Lekker pittig, prachtige atleten met veel potentie en ontzettend veelzijdig (dressuur, endurance, western, wat je wil :3)
Iemand een idee voor mij? ben 1.70 ongeveer 60 Kilo
Wat ik zoek is een paard met ontzettende looplust. Een die gek is op buitenritten, en nergens voor terugdeinst. Wil er het liefst endurance mee gaan rijden.
Karakter; rustig, cool in z'n koppie, niet gouw onder de indruk ergens van maar wel werklustig.
Uiterlijk: ik ben gek op paarden met een uniek kleurtje. Elke kleur die net iets anders is dan bruin, zwart of schimmel vind ik geweldig haha. Verder een middelgroot paard. 1.55 ongeveer?
Liefs
Renee_Pim schreef:@WinSel, Misschien een Quarter of een Paintje? over het algemeen lekker rustige dieren die altijd in zijn voor een lekkere wandeling. Als je niet zo van de western look houdt zou miss een Ijslandertje ook nog wel wat zijn? Of een Fjordje idd, zijn wel lekker eigenwijs op zn tijd idd haha.
@XdaantjXX msschien een kruising met arabier bloed er in? Lekker pittig, prachtige atleten met veel potentie en ontzettend veelzijdig (dressuur, endurance, western, wat je wil :3)
Iemand een idee voor mij? ben 1.70 ongeveer 60 Kilo
Wat ik zoek is een paard met ontzettende looplust. Een die gek is op buitenritten, en nergens voor terugdeinst. Wil er het liefst endurance mee gaan rijden.
Karakter; rustig, cool in z'n koppie, niet gouw onder de indruk ergens van maar wel werklustig.
Uiterlijk: ik ben gek op paarden met een uniek kleurtje. Elke kleur die net iets anders is dan bruin, zwart of schimmel vind ik geweldig haha. Verder een middelgroot paard. 1.55 ongeveer?
Liefs
Renee_Pim schreef:Iemand een idee voor mij? ben 1.70 ongeveer 60 Kilo
Liefs
WinSel schreef:Hallo
Ik kom me ook even melden
Ik wil binnenkort een pony aanschaffen.
Koel in de kop, wordt gebruikt voor buitenritten en lekker wandelen
Ik ben 1.67m dus niet te groot. Vooral lief en makkelijk
Roept u maar
Paardjes45 schreef:We zijn rustig aan het kijken voor een pony voor mijn nicht. Ik zou graag weten welk ras er bij haar past.
- 13 jaar
- 1,60 m
- 36 kl
- Heeft geen ervaring met paarden en kan niet paardrijden
- Ze houdt van wat groter pony's
- Ze is een doorzetter en is niet bang aangelegd
- Een rustige pony, met een cool karakter, die niet snel schrikt
- Koudbloed of warmbloed, maakt niet uit
- Kleur, geen voorkeur
Lebeauty_ schreef:ik ben wel benieuwd wat voor pony bij mij past.
*1.60 ongeveer 55 kilo of meer denk ik 15 jaar
*Rustig paardje
*lief in de omgang
*pony moet niet veel schrikken
*dressuur