De laatse, ja, die rug is niet goed... Denk niet dat het verstandig is je man er nog op te laten rijden... Op een andere d-pony (stevig) zou het wel kunnen!
Qua lengte passen julllie beide prima, zeker voor maar 1 keer inde week. Qua rug zou ik het liever ook niet meer doen, daar hoef je geen dierenarts voor in te schakelen je kan zo zien dat die rug erg zwak is. Vind het een eng gezicht,zelfs met jouzelf erop al weeg je niks. Als julllie vaker samen gaan rijden zou ik toch langzaam na gaan denken over een pony met een stevige rug, en deze lekker met welverdiend pensioen
Anoniem
Geplaatst: 24-07-12 21:16
little_birdy -> past Jolijnn -> te groot Tesssie14 -> te groot anoukyrsa -> past Bieke78 -> ik zou zeggen dat het net kan, maar de rust is een twijfelgeval
iik ben terug van vakantie Mega bloep vanaf pagina 31 :
xsilverstarx : Past
Calanddra : tinkers zijn sterk dus het past nog
EvaRampage : past makkelijk , je hebt een stevige pony dus
anouk97x : Past
Robin : past prima
Flimmie : Past
MeikexNorgia : Te groot
Sok : Past
EmmyJoycee : Past mooi
xmarlies96 : Past
jokenicky : Past
Fenneeee : Beetje een raar plaatje , maar volgensmij te groot
jilinda : Past
lifaya : Te groot
iza_viv : Het past echt net
mariekeoo : Kan ik niet beoordelen
mariekeoo : Past
hennienke123 : Te groot
xMarjolein : Past
roucha1 : Past
StefanieT : denk toch te groot , maar fjorden zijn wel sterk
little_birdy : Past makkelijk , en je hebt al aardig veel foto's van dit paard in het topic gezet dus ik denk dat je onderhand wel weet dat je niet te groot bent.
SaraSindy : Alleen als je echt twijfelt , maar je past
little_birdy ik heb een zadel dat aangepast/gemeten is door een zadelpasser Ik zou nooit zelf zomaar een zadel op eender welke pony of paard gooien! Bij ons komt steeds een zadelpasser langs, gevoelige rug of niet.... een niet passend zadel is net als niet passende schoenen!
ik had in een paar topics hiervoor ook al een keer deze foto's geplaatst, maar de ene helft zei nee en de andere zei ja, dus daarom nog een keertje opnieuw om het toch maar even te weten !
Tina ( het paardje ) is een haflingertje, van ongeveer 1,40 m hoog, wel een sterke pony, ik , 1,72 m lang en 50 kilo .