Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 17:35

Wat zonde zeg, ik meen het ook te kunnen zien op de foto, het kopstuk is best aan de gele kant! zonde dat het zo snel vergaat.

Ik vind je longeercirkel echt leuk geworden en tja, qua extra details... misschien bloemetjes of een struik in het gras, of een klein vogeltje ergens op een van de palen? verder kan ik geen tips verzinnen, ik vind hem zo al heel mooi van zichzelf.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 17:58

ik ben net wezen shoppen,
heb restjes leer gevonden bij de hobbywinkel,
verder heel de stad afgezocht naar ringetjes,
uiteindelijk toen we bijna naar huis wilden bedachten we dat er nog een hobbyzaakje was,
en ja hoor daar hadden ze het, dus ik kan weer even vooruit :)

ook nog zandkleurig en graskleurige ondergrondjes gehaald, dus ik kan beginnen aan mijn leeuwensavanne..
heb van die nepgrastapijtjes die ik ga slopen voor steppegras waar de leeuwen doorheen sluipen voor de jacht,
maar bedacht dat er van de herfst bij de xenos van die herfstkleurige komen, die passen er eigenlijk beter bij, nog ff wachten dus..

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 18:26

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 18:32

Wiekenmeisje schreef:
Zo mijn longeercirkel is af denk ik!
Of hebben jullie nog ideeen?
Het kan altijd nog beter!
Was nog bezig geweest om op elke paal 3 linthouders te maken maar dat was zo lelijk dat ik ze er allemaal weer af heb gehaald! (A)

Mijn longeerlijn is vorigjaar ofzo kapot gegaan, hij was helemaal geel geworden en broos en brak zo door de midden.
Zag al dat het hoofdstel bovenop ook helemaal geel/bruin begint te worden (jammer).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LZHGLIMV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KQRYD3OT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NBDAOKAR.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-B87NLN7M.jpg

Hij is gaaf zeg!
en idd wel zonde van dat geel worden enzo.

ik ga vanavond mijn bak afmaken en beginnen aan mijn weiland!
(verwacht er niet veel van :))

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 18:39

@howre leuke hindernis, ik ben ook bezig met een hindernis, maar die is nog lang niet klaar

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 19:27

itsme23 schreef:
@howre leuke hindernis, ik ben ook bezig met een hindernis, maar die is nog lang niet klaar

Haha dankje :+ Plaats je foto's als hij af is?

Heb net de reclame, voorbeeldjes enz. uitgeprint. Moet het alleen nog aan de hindernis vastmaken... Zal niet zo heel moeilijk worden denk ik, maar ik ga eerst even mijn zadel afronden...

Je moet je er niet teveel bij voorstellen maar zoiets wil ik proberen:
http://www.google.nl/imgres?q=Hindernis ... =127&ty=78 even als voorbeeldje. Maar NIET met die varkens hoor! :') dan met de naam van mijn bedrijfje.

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 19:48

Wat supergaaf zeg die longeercirkel! <3 Handige uitleg ook. Ik wil ook zoiets gaan proberen, maar ik heb geen groot genoeg ondergrond...
Oja trouwens, idd een vogeltje op één van die paaltjes zou leuk staan!

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 20:06

Gave hindernis! En die longeercirkel, nou zeg ik doe het jullie echt niet na hoor!
Ik ben ook altijd nog aan het proberen om een hindernis te maken maar het lukt me nooit.... Ik heb 1 keer geprobeerd zo'n hindernis te maken met aan de beide zijkanten een riddertorentje, die was het beste gelukt. En ik ben al heel lang aan het proberen zulke miniatuur dingetjes te maken, ik bedoel dit maar dan in het klein: http://www.smabies.com/412-451-large/hi ... rcours.jpg
En dan die hoepel voor mijn hondjes en den sprongen voor de paarden... Lukt nooit...
En ik was op zoek naar materiaal voor zo'n sprongetje: []II[] Daarmee bedoel ik allemaal ronde palen die in het midden laag zijn en aan de zijkanten hoog.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 20:19

Rosan2001 schreef:
Gave hindernis! En die longeercirkel, nou zeg ik doe het jullie echt niet na hoor!
Ik ben ook altijd nog aan het proberen om een hindernis te maken maar het lukt me nooit.... Ik heb 1 keer geprobeerd zo'n hindernis te maken met aan de beide zijkanten een riddertorentje, die was het beste gelukt. En ik ben al heel lang aan het proberen zulke miniatuur dingetjes te maken, ik bedoel dit maar dan in het klein: http://www.smabies.com/412-451-large/hi ... rcours.jpg
En dan die hoepel voor mijn hondjes en den sprongen voor de paarden... Lukt nooit...
En ik was op zoek naar materiaal voor zo'n sprongetje: []II[] Daarmee bedoel ik allemaal ronde palen die in het midden laag zijn en aan de zijkanten hoog.

kan je niet van een ijzerdraadje een rondje buigen waar een hondje door heen past en dan bijv. met papier marché omwikkelen en daarna schilderen>
en dan bijv. voor de pionnetjes niet van die spel pionnetjes gebruiken en die ook omwikkelen met papier marché en daarna er voor zichtig uittrekken????

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 21:03

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ben zo blij ben vandaag met mijn meme naar de winkel geweest heb van haar haakjes en ogen enzo gekregen en in de winkel heb ik 2 verschillende blauwen gekregen (ga nog foto s tonen ) en appelblauwzegroen en ook heb ik een lint gekregen in de belgische vlag zo chic ;) en ook nog 2 dingen voor mijnj geheime project en ik heb zelf in de schleich winkel de lippi ruin , camarque hengst en falabela ruin gekocht en nieuwe boekjes mee gbracht ga va&n avond werken aan mijn nieuwe project . bedn een beetje bang voor wat ik de falabela moet aan doen _O- := :=
ps: de nieuwe schleich zijn mooier in het echt !!!!!!! :j :j :j :D :) :+ ;)
@wiekemeisje : supper mooi <3 :+:

Naomi_JRSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 21:31

Wiekenmeisje, Wauw! Het resultaat mag er zeker zijn. Misschien kun je nog wat zand er in leggen?
Howrse, Mooie hindernis hoor! Je kunt misschien ook wel het logo van je manege op de reclame borden van de hindernissen maken?
horseloverzz, Leuk hoor! Ben benieuwd naar je Geheime Project! :)
itsme23, Knap gemaakt, lijkt me echt een priegel werkje!
Pbl, Leuk hoor! Mag ik weten hoe die hobby winkel heet waar je de restjes leer hebt gehaald? Ik ben ook opzoek naar leer.

Ik ben naar de kringloop geweest, maar daar was geen leer, ook geen schleich of andere dingen die ik kan gebruiken voor het tuig maken.

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 21:37

eindelijk vakantie! ik ga maar eens verder met mijn manege denk ik, en beginnen met mijn eerste repaint.(als ik tijd heb)
itsme23: mischien moet je wat doen aan die staartflap, hij steekt nu een beetje raar uit aan de achterkant.

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:22

MitzyLoveYou schreef:
Wiekenmeisje, Wauw! Het resultaat mag er zeker zijn. Misschien kun je nog wat zand er in leggen?

Er liggen rubberkorrels op de grond als ondergrond, dit heb ik ook in mijn dressuurbak die ik aan het verbeteren ben!
En die komen ook in mijn springring en wersternbak..

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:23

@wiekenmeisje wow je longeerring is egt mooi geworden!
@palmbier je klopt ik heb dr in dec nog 2 gevonden bij xenos en toen gelijk meegenomen

voor iedereen die leer en skai restjes zoekt kijk op marktplaats of plaats een advertentie heb ik ook gedaan en nu heb ik 5 mooie grote lappen skai in verschillenden kleuren die mensen over hadden.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 00:59

Ben er ook weer is,

Heb vandaag nieuwe schleich gekocht, de liggende sintbernard (hou van dat model <3 ), en de staande kat.
Verder ben ik nog steeds niet verder gekomen met mijn geheimeprojectje, maar ben nu met een luxe binnenbak bezig dus die gaat even voor, Maak zelfs aparte bordjes met letters voor in de bak :P

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 09:45

die longeercirkel is super gelukt!!!
die hindernis is ook goed gelukt!!!

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 10:23

Leuke dingen hier weer! Vooral die longeerring is erg goed gelukt!
Vandaag wordt mijn nieuwe kamer gebehangd (hoe schrijf je dat?) en er komt nieuwe vloerbeddekking (nog zo'n stom woord). En dan mag ik eindelijk mijn Schleich inrichten <3

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 10:27

Roosje01 schreef:
@palmbier je klopt ik heb dr in dec nog 2 gevonden bij xenos en toen gelijk meegenomen

dat wordt nog even wachten dus.. nou ja zat andere dingen te doen..

@ pluisje ik ben ook nog steeds van plan om letters voor mijn dressuurwei te maken, is er nog steeds niet van gekomen..

@ MitzyLoveYou dat hobbywinkeltje zit in Zeeland, dus ik denk niet dat je er veel aan zal hebben,
maar ik zou gewoon bij jouw hobbywinkeltjes kijken, want bij die van mij kom ik nu zo onderhand elke week en zag het nu pas liggen..
of idd zoals roosje zegt op marktplaats kijken..

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 11:22

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 13:29

mooi!
zoiets zit mijn zusje ook te maken.

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 14:33

@stme23: leuk hoor! vind hem veel mooier zo. :o

Heb net van men moeder een hele grote lap fleece en een lap paars leer gekregen! Happy *\o/*
heb al een dekentje gemaakt, wil zo ook beginnen aan een halster ofzow.
Maar moet eerst nog iets doen, kom dan toch in het centrum dus neem ik meteen even een kijkje in de Schleichwinkel. Ze hebben nu 35% korting, ik wacht nog even af en dan koop ik de tinkerhengst. (de enige die ik daar nog moet....!) :)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 15:56

hoi allemaal,
ik ga toch helemaal stoppen met schleich ik heb er geen plek meer voor en mijn interesses liggen nu ergens anders

hoi hoi ik heb toch besloten mijn breyer stal te verkopen en bijna al mijn schleich de deur uit te doen hier een link ik moet nog een lijst maken wat ik allemaal verkoop

http://www.bokt.nl/markt/my-ads?field_ad_state_tid=11

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 16:56

Hey allemaal,

Ik ben naar de stad gegaan en heb daar de knabstrubber merrie gekocht voor het repainten!!
En hij is nu klaar! Ik ben eerlijk gezecht best wel trots op het resultaat:

Afbeelding

En de andere kant:

Afbeelding

En het hoofdje:

Afbeelding

Ze is te koop voor 13 euro op mijn site: http://www.schleichrepaint.luondo.nl
Pb me voor intresse of kijk op mijn site...
Wat vinden jullie ervan?

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 17:49

Omg iemand heeft 6 showhalsters bij me bestelt! *\o/*
Oja little birdy dat is geen goede link :P

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 17:51

whahah hoezo niet ;)