De reden waarom er geen foto's gequote mogen worden is omdat het erg irritant is als je achter elkaar naar dezelfde foto kijkt. Je hebt hem immers al een keer gezien Als je ziet dat iemand anders foto's aan het quoten is mag je dan ook gewoon op dat bericht temmen. Graag zelfs!
Quoten is inderdaad irritant en bovendien verboden in dit topic. Wat ik echter nog veel vervelender vind is het eindeloze gedonder over of het wel of niet mag, en als iemand het (per ongeluk of expres) wel doet er dan gewoon een hele bladzijde aan te besteden met opmerkingen over dat je 'NIET MAG QUOTEN' Als dat er 1 keertje staat is het daarna toch al wel duidelijk voor die persoon? Waarom dan nog 30 keer melden achtereenvolgend... Dat is OOK vervelend namelijk! Ik kom hier om leuke foto's te kijken, dat kan soms een keertje de zelfde zijn, nou en, als die foto leuk is vindt ik het prima. Maar momenteel moet je scrollen tot je een ons weegt om überhaupt nog weer een foto tegen te kunnen komen door alle eindeloze discussies. Jammer.
Keep up the good work en post gewoon leuke foto's in dit topic!!