Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jin159 schreef:Iemand ervaring met de verf amsterdam. dekt de witte verf goed??
Palmbierlove schreef:ik denk dat ik het dan te veel verdunmaar als ik minder verdun krijg ik juist zo'n dik plakkaat
maar ik heb ook titaanwit,
ik dacht namelijk dat het witter was dan gewoon wit,
maar nu ging ik pas eens kijken op internet en toen stond er dat er een soort pigment in zit wat vorige lagen laat doorschemeren oid,
dus mss dat het daar ook wel aan ligt, zal nog maar s een keer voor gewoon wit gaan kijken
of mss je tip opvolgen om n beetje okergeel erdoor te mengen
andere kleuren ben ik wel tevreden over
Stephaniexh schreef:Palmbierlove schreef:ik denk dat ik het dan te veel verdunmaar als ik minder verdun krijg ik juist zo'n dik plakkaat
maar ik heb ook titaanwit,
ik dacht namelijk dat het witter was dan gewoon wit,
maar nu ging ik pas eens kijken op internet en toen stond er dat er een soort pigment in zit wat vorige lagen laat doorschemeren oid,
dus mss dat het daar ook wel aan ligt, zal nog maar s een keer voor gewoon wit gaan kijken
of mss je tip opvolgen om n beetje okergeel erdoor te mengen
andere kleuren ben ik wel tevreden over
Zelf gebruik ik een spray. Een soort 'white primer'. Dat is echt super handig! 1 keer overheen & je paard is heel wit. En het verf is dan nog mooi dun ook
Stephaniexh schreef:Palmbierlove schreef:
Zelf gebruik ik een spray. Een soort 'white primer'. Dat is echt super handig! 1 keer overheen & je paard is heel wit. En het verf is dan nog mooi dun ook
idd waar heb je dat gehaald en welk merk enzo?
Jin159 schreef:Bij pipoos hebben ze hem niet, kan hem bij de praxis en gamma ook niet vinden.dan maar gewone verf kopenxd
Roosje01 schreef:wow gaaf zeg die vleugels op de mustang! pff ben gewoon bijna half uur aan het bijlezen![]()
Rosan is de repaint die ik voor ponylies heb gemaakt een tijd geleden en die arabier lijkt er idd wel heel erg op. voor degene die haar niet kenne hier even en foto
ik gebruik ook amsterdam acrylverf werkt perfect geen problemen mee
heb nog nooit witte stipjes in de ogen gemaakt lijkt me een heel erg gepriegel haha