minikatje schreef:Mioux schreef:Thirsolieman"]
Wat een onzin dat het zusje van Ruby1995 niet meer op die pony zou passen!!
De pony is stevig gebouwd, en groter als een gewone shet. Een gewone shet kan 50 kg hebben, dus dit kan makkelijk!
Veel plezier nog met rijden!
Als ze onze mening niet wilde horen, had ze het niet gepostEr staat duidelijk dat dit topic is voor te groot/te zwaar en dat je een foto kan plaatsen en de mening wilt weten van andere.
Als mensen haar te groot/zwaar vinden en die zeggen dat dan is dat omdat hun dat vinden. Als je het niet wilt horen of iets in die richting moet je niet posten!
Janine001 past!
dat is iets anders dan iemand de grond instampen.
ik ben persoonlijk het ook niet eens met het bit dat ponylies gebruikt bij dr verzorgpony, maar ik zeg toch ook niet dat ze die pony naar de kloten rijdt en een grote dierenbeul is?
en ik kan me ook foto´s herrineren van haar op een hele smalle pony waarbij haar voeten ook bij de knieen kwamen.
mochten we ook niets van zeggen, en nu doet zij hetzelfde bij een ander.
zeggen dat het niet kan prima, maar iemand de grond in branden is totaal niet nodig.

uhm hoezo mocht je niks van zeggen?
ik ben juist met die pony gestopt omdat ik te groot ben voor haar dus ja daar mocht je wel wat van zeggen,
ben er niet voor niets mee gestopt,
en welk bit bedoel je die pessoa of de shanks?
de pessoa was tijdelijk die is er al weer uit de shanks heb ik niets over te zeggen want het is niet mijn eigen paard