ja klopt, ze heeft inderdaad een ingezakte rug dierenarts heeft wel gezegd dat het kon maar mocht niet meer dragen
cass1991 schreef:ja klopt, ze heeft inderdaad een ingezakte rug dierenarts heeft wel gezegd dat het kon maar mocht niet meer dragenmaar mocht niet meer dragen, bedoel je hiermee dat ze niet meer gewicht kon dragen, of dat ze niets meer mag dragen?
CRos95 schreef:cass1991 schreef:ja klopt, ze heeft inderdaad een ingezakte rug dierenarts heeft wel gezegd dat het kon maar mocht niet meer dragenmaar mocht niet meer dragen, bedoel je hiermee dat ze niet meer gewicht kon dragen, of dat ze niets meer mag dragen?Ik denk drachtig zijn,niet?
Cherry: Past nog fresley: Ik vind je wel een beetje groot, maar het is een ijslander dus..cass1991: Past net niet.
Cherry schreef:CRos95 schreef:maar mocht niet meer dragen, bedoel je hiermee dat ze niet meer gewicht kon dragen, of dat ze niets meer mag dragen?Ik denk drachtig zijn,niet? Ohja kan ook nog *ben niet blond hoor*
misschien dat ze je best kan houden maar vind je voor het plaatje zoiezo te groot/zwaar. sorry, sommige haflingers zijn nu eenmaal anders gebouwd..
Ik ga ook mee met PonyliesEn ik?(Was op het strand in Thailand, ben gewoon benieuwd :p)edit : Me hoofd was nogal raar hier & zonder cap is eigen verantwoordelijk heid+dat ze daar geen cap hadden
ik vind 't nog nét passen, leuk paardje ook gaaf man thailand ! beugels mochten wel nog een gaatje langer hihi.
Laatste 3 passen! Vorige vind ik nog net passen, en cass1991 sorry, maar ik vind je ook een beetje te zwaar.