Sinton: 12? Bejamin: euhhh...9?Ik ben hier heel slecht in Mijn verzorgpony is trouwens 23...Wel tof dat ze zo jong wordt geschat!
Sinton is 23 xD. Die ouwe bompa, maar hij is nog heel fit voor zijn leeftijd en mijn instructrice zegt altijd dat hij zijn 2e jeugd beleeft .Briljant: 7?
Ik denk ook Briljant 2 jaar..?En hoe oud is Jara denken jullie?(is in link, foto's hier plaatsen lukt niet. )http://www.mijnalbum.nl/Album=TY3JPBJG
katia1993 schreef:Briljant ziet er een lieverd uit met zijn oortjes <3Jara: 11?hij heeft allen een beetje hengsten kuren,maar hij wordt binnenkort zadelmak gemaakt.ik en me vader zijn bezig met hem te longeren nu.
Dacht al dat hij 2 was, aan zijn voorpluk te zien en ze nog baby faceje, hihi. Daarna even nagechekt in profiel (Ja, ik zweer het! echt erna!) en zag dat ik gelijk had
Chaly heeft nog haast geen voorpluk:Den briljant eignelijk best wel veel.ik dacht doe er gene met zijn staart er op
Daisy01 schreef:Okee! Haha, we gaan zoooo erg offtopic. Achja, heb je geen foto daarvan?inderdaad.maak ik mischien vanavond wel.zit je nog in een ander topic ?stuur ma een pm