en bij veel naaiwinkels willen ze vast wel iets voor je naaien meestal kan je het na een weekje ofzo ophalen (uit ervaring) of bij iemand thuis die goed kan naaien en een goede machine heeft
kom ik even binnenvallen, ik ben bijna 14. wil ook wat maken voor op een paardenhoofd. is een beeldje, geen sleich (of hoe je dat dan ook schrijft) in het wit, ik heb nog wel 5 of 6 kleuren lint, zijn leuke dingen mee te doen. ik ben wel van plan om ook iets te kopen om een mooi dekje te maken of zo.
wat kan ik maken op een paardenhoofdje? heb een beeldje, volle bos manen dus oren zijn heel klein, oornetje gaat hem niet worden en hoofdstel en halster zijn ZO simpel
Ik heb op mijn witte paardenhoofd (van glas/porselein ofzo) een halster gemaakt en een hoofdstel, alleen allebei alweer kapot en had geen foto's... ik maakte ze van elastiekjes (rood/groen/geel/blauw/normaal bruin) en werkte super.voor het halster heb je maar 4 elastiekjes nodig, voor het hoofdstel 6 of 7, mocht ik het fout hebben zijn het er 8...