past, valt wel op hihi steeds meer mensen posten ee nfoto waarvan t eigenlijk al duidelijk is dat t makkelijk past
haha net zoals ik de vorige keer al zei plaatje is niet perfect maar past wel wie was dat ik was het niet iig
Denk dat het ook ligt aan hoe de foto genomen is en dergelijke dat t anders kan ogen, daarom is foto soms erg lastig ligt net aan aanzicht
Pony is tussen de 1.50 en 1.55 (moet echt een keer meten) en ik ben 1.78.Ja klopt! Wie het was weet ik al niet meer, kan me er ook weinig druk om maken eigenlijk, weg gaat ze toch niet
paard lijkt ontspannen te lopen en je zit ook recht op en je bent zeker niet te zwaar dus denk dat wel mee valt hoor, vind plaatje ook nie echt storend
Past prima, ook voor in de dressuur.Wat meer voorwaarts vanuit achteren rijden, dat laag en rond vanuit achteren komt. En het plaatje is dan ook perfect.
_Denise_ schreef:Ik vind je te lang, je bovenlichaam torent er behoorlijk bovenuit en de pony is vrij smal. ik vond mezelf ook al een beetje te lang en voor het plaatje ziet het er ook niet echt leuk uit.Maar het komt ook een beetje door de dikke jas.
Ik vind het een superlieve pony! Maar ja, je bovenlichaam is aan de lange kant. Zolang je de pony niet uit balans brengt gaat het nog!