Ik heb het veulen nu af maar ik heb het gevoel dat er nog wat mist…
De foto is niet zo goed want hij is gemaakt met mijn mac en deze heeft niet z'n goede camera. iemand tips?
Roosje01
Geplaatst: 05-07-12 13:34
het grijze van de neus zou ik iets minder maken je hebt nu wel erg ver door getrokken over het hoofdje. en de kleur van de benen ziet er rood uit? dit kan je beter zwart maken en misschien wat pastel om de overgangen zachter te maken.
@annika love en hoe werkt die klei van de acction? is er gemakkelijk mee te werken en breekt het nie snel?
het is zeer gemakkelijk om mee te werken, je moet maar een paar druppeltjes water toevoegen. vind het heel goed werken. het is ook als het opgedroogd is best wel glad. heb er nu een poppetje mee gecust ook nog ee npaardje en een koe.
@ Telpeva: Balen, hopelijk lukt het je toch. Ik ben echt heel benieuwd hoe ze worden! @ Pluisje: Mooie repaint, leuk om eens een repaint op een nieuwer model te zien
Ik wil binnenkort is gaan repainten op een paardje van Bullyland. Dat is wel iets ander materiaal dan schleich. Weet iemand wat voor verf daar geschikt voor is?
Have
Geplaatst: 06-07-12 09:21
Wauw, Masrloesnatje, die repaint van dat haflinger veulentjee...
@cathyenbeau dankje hij is tekoop dat was trouwens mijn 1e repaint Heb 2,5 repaint af eentje op de knabstrupper hengst, die is in opdracht maar nog niet af, een op het lippiveulentje, die is al af, en eentje op een mlp dat is ook een cust, mag ik van die mlp ook foto's plaatsen?dan doe ikdat namelijk binnenkort even.
De repaint op het getrainde paard vind ik juist wel leuk, heb je nog meer fotos?
paardje7
Geplaatst: 06-07-12 13:30
Hei, weet iemand waar je dat krijt kan kopen om te repainten gewoon bij de action?
SanneLeoni
Geplaatst: 06-07-12 14:19
Gebruik de zoekfunctie even. Deze vraag hebben we al vaker beantwoord.
Dat zou eventueel kunnen, je kan het er ook gewoon overheen schilderen. Ligt er trouwens wel aan wat voor kleur het model zelf is. Misschien even een tip: een zwart paard is nooit helemaal zwart, er is altijd wel een beetje grijs te vinden.
Have
Geplaatst: 06-07-12 18:55
Ik ga nu voor het eerst beginnen met repainten met het friese veulentje, denk aan een witte schimmel of een vos..weet iemand nog een leukere kleur voor het repainten van het friese veulen?
pebble2000
Geplaatst: 06-07-12 19:00
Er zijn zoveel leuke kleuren! Zou niet met een moeilijke beginnen, geen schimmel ofzo. Misschien bruin, of bont. Maar volgens mij zijn wij nu aan het slowchatten en dat mag niet... Misschien is het ook handig om met een groter paardje te beginnen.
Palmbierlove
Geplaatst: 06-07-12 19:13
een klein paardje kan een heel gepriegel zijn, maar daar heb je ook sneller de lagen op geschilderd, en een fries veulen lijkt me een prima formaat om op te oefenen, kleurtjes uit te testen enzo, als je een groot model neemt en het lukt niet zo en schiet niet op enzo, dan ben je sneller geneigd om hem te laten staan, vind ik..
mijn 'foute' pegasus veulen en special elf+eenhoorn uit duitsland zijn binnen ik zal morgen als ik tijd heb foto's plaatsen van alle dingen die ik van de week binnen heb gekregen, van tuigjes tot paardjes heb nu nog geen tijd gehad..
marloesnatje als je je repaint op mlp in link plaatst heeft niemand er problemen mee denk ik, ik denk dat iedereen nu wel nieusgierig is geworden, of je plaatst hem in het repaint topic
Bij de xenos kan je veel leuke spulletjes halen. Maar misschien heb je ook nog ergens een hobbywinkel. Bij de blokker ofzo ligt ook wel eens wat leuks. Bij de action kom ik vaak en neem daar regelmatig leuke spulletjes mee. Of kijk gewoon eens in de stad.
_Marell
Geplaatst: 07-07-12 13:46
Ik kruip weer even onder mijn steen vandaan, ik lees altijd trouw mee maar meestal heb ik geen tot weinig nieuws, vandaar dat ik ook zo weinig reageer
Nog een aantal dingetjes gemaakt de laatste tijd, hier wat foto's: Heeft iemand trouwens nog tips voor het westernzadel? iets is naar mijn idee nog niet helemaal goed, maar wat? dat geld voor al het tuig overigens, hoe kan ik het wat realistischer maken?
Ik merk dat er weer veel nieuwe mensen erbij zijn gekomen, welkom allemaal
@Pluisje: erg leuke repaint @Telpeva: ben benieuwd hoe je pecherons gaan worden, ze zien er al goed uit! miss. het veulentje onderin wat verzwaren, of gaat het puur om de beenstand? Eventueel kan je het met een standaard proberen maar dat lijkt niet zo heel mooi naar mijn idee
Dat van die lint en van de ringetjes is al zo vaak beantwoord maar bij de Zeno's kun je alles halen. Je zou ook eens de zoekfunctie kunnen gebruiken. horwse: een paar extra riempjes die je vaak ziet? Maar al je spullen zien er goed uit hoor!
Wie heeft er nog meer dat de IJslander Heist scheef staat? Bij mij staat hij heel erg scheef namelijk
Ik ben van plan om morgen hier even wat winkels te gaan zoeken waar ik lintjes enzo kan kopen. Dan ga ik beginnen om de dekentjes die ik nu heb een beetje te gaan verbeteren. Ook moet ik mijn eerste repaint nog afmaken maar daar heb ik pastel voor nodig en dat kan ik ook morgen pas kopen. Gelukkig is hier in Australie alles open op zondag, geluk