Jaa idd. dat heb ik nogsteeds met die irritante klei van mij... Ik heb er manen mee gemaakt maar ik ben er totaal niet tevreden mee...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jin159 schreef:ik ga binnenkort mijn shetlander namaken. maar er zitten allemaal witte haren tussen door. ik zal ff een foto laten zien met wat ik bedoel. DIT IS NIET MIJN EIGEN PONY. de haren zijn wel hetzelfde alleen is mijn pony vos.
[SMP] Krijgt ze dan toch een andere kleur?
zulke haren zeg maar. zal ik die meemaken? denk dat dat te lastig word eigenlijk.
grr. ik ga ff met mijn handen over mijn rug omdat het jeukt. meteen heel mijn vingers vol met vellen. ben aan het vervellen maar dat jeukt ontzettend,
peacehorses schreef:die arabier is best leuk! Vind alleen dat de sokjes niet heel netjes lijken (beetje op de hoefjes uitgeschoten) en dat in het lichaam wat weinig kleurverschil zit, meestal zijn de knieën van een bruin paard bijv. zwart, en bij de flanken zijn ze wat lichter. Maar moet zeggen dat ik het hier niet heel storend vindt dat er weinig kleurverschil is
De winkel heet CreArt en zit in Apeldoorn. Denk dat je even op internet moet kijken voor andere verkooppunten (misschien kun je ook wel via internet bestellen)