Zoals ik al zei ik ben hier niet de oudste zijn er ook aantal al in de 30 Zoals ik al eerder post. Juist als je ouder bent kun je beter doorsparen omdat je dan meer geld te besteden hebt. Heb de afgelopen 2 jaar mijn verzameling verdriedubbeld denk ik
nu betalen mijn ouders het nog maar als ik eenmaal een baan heb gevonden dan is het beter denk ik ja zijn er trouwens nog haflingers in de winkel te koop?
Je bedoelt als verjaardagscadeau enzo? Ik vraag nu ook nog vaak wat voor feestdagen/verjaardag en verder koop ik het eigenlijk allemaal zelf. Ben begonnen met de steigerende morgan hengst en er zijn er daarna gemiddeld 1 per jaar bijgekomen op vakantie. Sinds ik werk heb gaat het wel een heel stuk vlotter koop er nu gemiddeld 1 per maand bij denk ik. Al ligt er een beetje aan wanneer ik in Duitsland ben dan haal ik er namleijk gelijk 2-3 tegelijk. Ik woon uhmmm 5 min. rijden van Duitsland af dus voor mij is het ook om de hoek en scheelt tot wel een euro per paard met NL.
koosie
Geplaatst: 15-01-11 12:38
ik ben 26 en word over 4 weken 27
carmen99
Geplaatst: 15-01-11 12:39
ik moet ze zelf kopen maar gisteren heb ik er 2 van mn vader gekregen
ik kan heel slecht kiezen dus heb ik van marktplaats meteen 4 tegelijk gekocht
AllstarLove
Geplaatst: 15-01-11 12:44
Ik ben 15 en mijn zusje 11. Mijn moeder heeft alles zo'n beetje gekocht Stal, springset, konijnenhok, poppetjes, huifkar, gewone kar, en 51 paarden! Wat is mijn moeder toch gul!
waar is schleich eingelijk van gemaakt? een plasticxrubber of zo iets?
AllstarLove
Geplaatst: 15-01-11 12:58
Ja haha... Dat kwam ook omdat ik ze ook voor verjaardag vroeg en ik ze al een tijdje spaart. Mijn zusje is nu ook begonnen en die vraagt ze ook voor haar verjaardag!
Palmbierlove
Geplaatst: 15-01-11 12:59
woehoe mijn przewalskipaard en nog 2 cowboys zijn net binnen.. *druk bezig aan het uitpakken*
heb nu ook het boekje van 2011 en zie erin staan dat het model van het pegasus veulen wordt omgewisseld voor een nieuw model *wacht geduldig af*
btw ik ben 22 en koop ze dus ook zelf, maar vraag ze ook gewoon met de feestdagen..
Thats_Me
Geplaatst: 15-01-11 13:01
Gemaakt van verschillende soorten en een bepaald materiaal dat wat zachter is.
Marijke_1995
Geplaatst: 15-01-11 13:02
Ben 15, moet ze dus ook wel zelf kopen. Maar ik vraag ze ook wel gewoon voor verjaardagen enzo, dus soms gaat het wat harder Maar bij mij is ongeveer 1 paardje bij maand ook wel kloppend denk ik..
carmen99
Geplaatst: 15-01-11 13:10
zitten de poppetjes en het tuig voor de paarden in doosjes?. ik kan ze nooit vinden in de winkel... ik zou heel graag een poppetje willen hebben.. weet iemand mischien een adresje waar ik ze kan kopen?
ik spaarde altijd littlest pet shop (ik heb er 82) en wil ze nu verkopen op marktplaats zodat ik van het geld weer schleich kan kopen. maar ik ben zo bang dat ik er dan spijt van krijg.. maar naja eingelijk heb ik toch wel liever schleich. ik weet niet wat ik moet doen. heeft iemand een tip?
AllstarLove
Geplaatst: 15-01-11 13:20
Ze zitten gewoon in een doosje in een winkel waar je schleich ook kunt kopen!
poppetjes zitten samen met tuig en dekens en zo in doosjes ja. bij agradi.nl kun je ze bestellen en bij nog wel meer winkels. setjes haal ik ook in duitsland en als ik dan toch daar ben, neem ik ook minstens een paardje mee. maar kom er niet meer zo vaak.
net bij de bart smit geweest en die hebben helemaal nix van schleich. komende 2 weken heb ik geen tijd meer, dus zal nog ff duren voordat ik de nieuwe collectie zie.
ik ben trouwens 23. dacht dat er hier ook iemand was van in de 40?
carmen99
Geplaatst: 15-01-11 13:30
ik vind de oude modellen lelijk als ik eerlijk ben . ze glimmen veel te veel vind ik, maar naja, smaken verschillen..
Laatst bijgewerkt door carmen99 op 15-01-11 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt