M'n verzorgshetje heet eigenlijk bongero, maar we noemen hem karel. Je zegt :'bonzjero' Eigenlijk best zonde van zo een mooie naam Maar karel past wel bij hem.
isis_karel
Geplaatst: 20-02-12 10:53
isis_karel schreef:
M'n verzorgshetje heet eigenlijk bongero, maar we noemen hem karel. Je zegt :'bonzjero' Eigenlijk best zonde van zo een mooie naam Maar karel past wel bij hem.
Mijn monster heet Banjer, maar vaak wordt het Banneman of Bannemeneer.
manfredie
Geplaatst: 20-02-12 11:04
Blues en ik kan je zeggen hij doet zijn naam ook eer aan...
XMandylover
Geplaatst: 20-02-12 12:27
Heb geen eigen maar me lievelings heten Tjoelien Belle en Chica
Caaatje
Geplaatst: 20-02-12 17:47
Hip Hop, Yun en Pallieter, Tinto is onlangs overleden aan een hartinfarct. (Hip Hop heb ik overigens niet zelf zo genoemd) Hip Hop noem ik ook nog, poppemieke, flappie, floppie, floppemieke, flops, pops, sjattie, meis, pops Yun noem ik ook nog, schattiewattiewattie (XD) yuniewunie, wolk(je) (vertaling van haar naam) vlekje (ze is bont) Pallieter noem ik ook nog, grote (hij is 1.75)
Mijn pas overleden paardje hete Vevina, mijn veulentje Kody! Als ik ooit een paard zelf een naam moet geven word het Fred (ongeacht of het een merrie of ruin is)
Laatst bijgewerkt door vevina op 21-02-12 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Wonder Woman Wickey >.< Oftewel W.W. Wickey en op stal gewoon Wickey of Vosje.
In het verleden nog deze gehad:
Leewsons Lianna Melvin Ukele (roepnaam Ollie) Nirvana (roepnaam Nevada) Laageinds Elsje Remco (remcootje of Co.) Patachou Killarney van de Heesbeense Hoeve (oftewel Killian) Junior Falco El Hunter Oostdijk's Nimue Bob (oude fjord) Jordy
Etc.
Unaa
Geplaatst: 27-02-12 19:02
Kímni Maar ze heet ook wel: Kim, Merrie, Kimmiepimmie, Kimmie, Tutje, (Zwarte) Dame, Truus. Haar naam is IJslands en betekend humor