Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
o0jamie0o schreef:Past !
maar, 19 is helemaal niet oud hoor !
Ik ken 1 paard dat nu 32 is en nog wellis word gereden want hij is gewoon in top conditie.
En op jouw foto ziet hij/zij er jong uit, ik had m jonger geschat.
x
KiimSharon schreef:Dank jullie wel. Mijn beugels zitten naar mijn gevoel goed maar zou ze nog eens eentje langer doen heb veelzijdigsheidszadel btw ik rij ook geen dressuur meer in bak ga alleen nog maar naar buiten met haar i.v.b met peesblessures gehad en leeftijd (ze gedraagt zich niet naar 19 bijna 20 maar ze had het verdiend want lekker opd e wei staan vind ze heerlijk en naar buiten gaan.)
96Tanja69 schreef:KiimSharon schreef:Dank jullie wel. Mijn beugels zitten naar mijn gevoel goed maar zou ze nog eens eentje langer doen heb veelzijdigsheidszadel btw ik rij ook geen dressuur meer in bak ga alleen nog maar naar buiten met haar i.v.b met peesblessures gehad en leeftijd (ze gedraagt zich niet naar 19 bijna 20 maar ze had het verdiend want lekker opd e wei staan vind ze heerlijk en naar buiten gaan.)
Kan wel zijn hoor dat ze goed zitten! Krij zelf altijd met redelijk lange beugels namelijk, krij meestal ook alleen maar dressuur soms een sprongetje maar meer niet..
Maar dat ligt dan gewoon aan mij