Pasgeleden mijn nichtje die zich overal mee bemoeid

Hoe Hoog rijd jij?
ik zei M..
Ohhh dat is matig!
ik heb op mijn rapport een G, Goed

Erg lief

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daantjelover schreef:Maar dat kan toch? Ik heb een Lipizzanerhengst van de Spaanse Rijschool, hij heet Pegasus en is héél liefllats was er ook een heeel lief schattig meisje bij ons op de stal zij zo vertellen van ik heb ook een pony dus ik van ooh wat leuk hoe ziet die dr uit nou hij was dus roze met rode manen en rode hartjes op zijn billen dus ik beetje laggen en vragen hoe heet die zij heel serieus ze heet MYLITTLEPONY!!!!! OMG
maar ook best wel schattig
Tutti_Frutti schreef:gister bij mij in de les reden er drie nieuwe meisje uit de beginnerslessen mee
1 meisje was aan het fluiten en zei dat als je "aan de teugel" riep je pony aan de teugel ging....
en een meisje ging huilend in het midden staan omdat de pony niet doorliep
haffylover schreef:ik heb ook nog een penny waar ik rij staat een kleine shetlander een zwart hengstje. Laats kwam er zo een paar meisjes langs en ik was aan het rijden en ik kom binnen in de stal met mijn pony en ik haar afgezadeld en vast gezet ik denk ik loop even na speedy(shetlander) en ineesn staan er 3 meide in de wei ik vroeg zo vamn wat ze kwamen doen ja zegt zo'n meisje ik kom mijn shetlander halen mijn vader heeft die gekocht. ik lag dubbel ik zei zo lijkt me onwaarschijnlijk ja hoezo ja zegt ik die shetlander is niet van ons. oww zegt dat meisje dus is die van ons. ik hun de wei uitgejaagt want zxe waren gewoon via de stallen de wei ingegaan dat mag dus niet bij ons. toen ze binnen kwamen zagen ze mijn pony staan zei zo'n ander meisje zo van waarom ik op HAAr pony reed ik zeg zo tjaa omdat ik haar gekocht heb voor de lol he. ze ging nhelemaal over de rooie liep ze kwaad weg riep ze ik ga het mijn vader vertellen en dit en dat ik lag dubbel.
maar ze waren best brutaal zomaar ergens de stallen inlopen
dewitje13 schreef:hihiMaar ff vraagje: waarom heten zulke mensen 'pennys'? Omdat ze de penny lezen en denken ik doe wat er staat en ik ben een goede ruiter?
Saskiaatje schreef:Die heb ik ook!
"Niet storen! Ik droom van een eigen pony."
Andere kant.
"Kom binnen! Hier heerst een besmettelijke paardegekte."