Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Corellaa

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:20

HiHi grappig allemaal Lachen
Pasgeleden mijn nichtje die zich overal mee bemoeid Haha! :
Hoe Hoog rijd jij?
ik zei M..
Ohhh dat is matig!
ik heb op mijn rapport een G, Goed Haha!

Erg lief Lachen

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:27

aah wat lief!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 20:40

even een bericht om dit topic weer op pagina 1 te krijgen Tong uitsteken

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 20:55

Ik kwam wel eens bij een paardje bij mij in de buurt. Komt er opeens een meisje aan ook naar Summer kijken. Zegt zei mijn mamma heeft tegen anky van grunsven gereden. Het was haar vriendin en ze had gewonnen! (aha Vork

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 10:32

zozo...das dan weer een hele prestatie haha....
maandag mijn laatste dag" Verdrietig en dan kan ik niet meer gaan werken
dus dan zullen de verhalen van mij ook wel wat minder worden...Verdrietig
maar okey.....ik heb nog steeds onze manege waar penny's rondlopen
daar zijn er wel wat minder

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:57

daantjelover schreef:
llats was er ook een heeel lief schattig meisje bij ons op de stal zij zo vertellen van ik heb ook een pony dus ik van ooh wat leuk hoe ziet die dr uit nou hij was dus roze met rode manen en rode hartjes op zijn billen dus ik beetje laggen en vragen hoe heet die zij heel serieus ze heet MYLITTLEPONY!!!!! OMG
maar ook best wel schattig
Maar dat kan toch? Ik heb een Lipizzanerhengst van de Spaanse Rijschool, hij heet Pegasus en is héél lief *LOL* (tenminste, dat stond op het kaartje dat ook in de verpakkingsdoos zat Clown ).
We hebben vanmorgen weer ontzettend veel lol gehad bij tante Heleen. Tong uitsteken De paarden staan daar aan huis en toen was er een keer blijkbaar zo'n kind van een jaar of 14/15 aan de deur gekomen met d'r moeder die zei zoiets van "Ik wil wel komen helpen, betaald."
Ontzettend grappig.. maar hoe sommige mensen het lef hebben om dan nog geld ervoor te gaan vragen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:20

ik heb een paard. hij heet Bliksem, en hij is het paard van Zorro geweest in de film! ik heb hem helemaal zelf afgericht, en ik heb een onderscheiding gekregen van best afgerichte paard!
Haha!
en ik heb een Andalusier, die zwart is met groene manen!! hij vertrouwt alleen mij, en ik ben de enige die erop kan rijden!
Clown Haha!

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:09

Dadelijk beginnen we weer met wat we allemaal voor vreemde paarden wij hebben.. maar wil liever pennyverhalen Haha!. Niet echt penny, maar een beetje leesplezier:

Ik doe vrijheidsdressuur met Sanne en zadel haar los op en ook los af, ik breng haar los naar de wei en ook los naar stal enz. Sanne stond dus lekker in te dutten toen ik alle spullen pakten om haar klaar te maken. Komt er een meisje de stal binnenstormen: "MAMA MAMA, dat paard staat los!!" Sanne kijkt heel rustig om, "Mama! Hij gaat lopen!" ik zei dat ik haar had gezegt om te blijven en dus echt niet weg zou gaan.. toen liep ze verlegen weg.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:21

Mijn Lipizzaner is ook echt.. van plastic en met batterijen want als je een flinke ruk aan de teugels geeft gaat 'ie hinniken. Tong uitsteken (zo'n Grand Champion.. mooie paarden vind ik dat nog steeds Bloos )

Whahahaha.xD Dat is best wel schattig aan de ene kant. Tong uitsteken Maar aan de andere kant.. iedere Penny weet toch dat je niet mag gillen en rennen bij paarden? Daar schrikken ze van. xD

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:25

Zij was een campingkindje Tong uitsteken

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:31

Oh, oké. Tong uitsteken Dan is het alleen schattig eigenlijk. Lachen

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:59

ik kon het even niet laten om te overdrijven Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:03

ik vind het toch zo leuk als kleine kinderen, de slimmerik over paarden gaan uithangen. mijn vriendin en ik gingen is naar de beginnerslessen kijken Haha! ik heb me erg vermaakt! (deze is nog van maandag)
pony nogal dik (niet drachtig)
meisje:kijk mama, deze is drachtig! (gewoon heel dik)
moeder:ja ik zie het! ze is inderdaad aan de drachtige kant!
ik:sorry mevrouw maar deze pony is gewoon dik omdat ie niet zoveel loopt!

ja ik weet het. zielig om zo'n fantasie naar de knoppen te brengen! maar ik kon het niet laten Haha!

Felies_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:16

haha! Tong uitsteken

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 08:56

gister bij mij in de les reden er drie nieuwe meisje uit de beginnerslessen mee
Tong uitsteken 1 meisje was aan het fluiten en zei dat als je "aan de teugel" riep je pony aan de teugel ging....Lachen
en een meisje ging huilend in het midden staan omdat de pony niet doorliep

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 12:42

Tutti_Frutti schreef:
gister bij mij in de les reden er drie nieuwe meisje uit de beginnerslessen mee
Tong uitsteken 1 meisje was aan het fluiten en zei dat als je "aan de teugel" riep je pony aan de teugel ging....Lachen
en een meisje ging huilend in het midden staan omdat de pony niet doorliep

dat is toch zo vervelend! erger me er altijd kapot aan!! en ik kan geen medelijden met die kinderen hebben

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 12:54

over hetzelfde meisje waar ik wel vaker over verteld heb. ik had haar op msn geblokt. dacht ik:ja er zijn weken over heen gegaan, nu zal ze er wel overheen zijn! komt ze op msn:heey truttje (met dubbel T, erg slim!) urgh Get a Life!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:04

vroeger op de manege: ik was op weg naar mijn paard, die stond voorlopig in een andere stal(mijn paard zijn stal regende binnen) dus hing er op de deur een naambordje "sundancer".
Hoor ik daar een penny tegen haar vriendinnetjes vertellen dat "sundancer" haar paard was.
Heb ik maar verteld dat sundancer niet meer op de manege staat, en dat het paard in de stal nash heet en mijn paard is *LOL*
Grappig om haar gezicht te zien! en de andere kinderen lachte haar uit..
Misschien wel wat zielig, maar ja.. eigen schuld dikke bult Knipoog

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:16

ik heb ook nog een penny waar ik rij staat een kleine shetlander een zwart hengstje. Laats kwam er zo een paar meisjes langs en ik was aan het rijden en ik kom binnen in de stal met mijn pony en ik haar afgezadeld en vast gezet ik denk ik loop even na speedy(shetlander) en ineesn staan er 3 meide in de wei ik vroeg zo vamn wat ze kwamen doen ja zegt zo'n meisje ik kom mijn shetlander halen mijn vader heeft die gekocht. ik lag dubbel ik zei zo lijkt me onwaarschijnlijk ja hoezo ja zegt ik die shetlander is niet van ons. oww zegt dat meisje dus is die van ons. ik hun de wei uitgejaagt want zxe waren gewoon via de stallen de wei ingegaan dat mag dus niet bij ons. toen ze binnen kwamen zagen ze mijn pony staan zei zo'n ander meisje zo van waarom ik op HAAr pony reed ik zeg zo tjaa omdat ik haar gekocht heb voor de lol he. ze ging nhelemaal over de rooie liep ze kwaad weg riep ze ik ga het mijn vader vertellen en dit en dat ik lag dubbel.

maar ze waren best brutaal zomaar ergens de stallen inlopen

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:19

haffylover schreef:
ik heb ook nog een penny waar ik rij staat een kleine shetlander een zwart hengstje. Laats kwam er zo een paar meisjes langs en ik was aan het rijden en ik kom binnen in de stal met mijn pony en ik haar afgezadeld en vast gezet ik denk ik loop even na speedy(shetlander) en ineesn staan er 3 meide in de wei ik vroeg zo vamn wat ze kwamen doen ja zegt zo'n meisje ik kom mijn shetlander halen mijn vader heeft die gekocht. ik lag dubbel ik zei zo lijkt me onwaarschijnlijk ja hoezo ja zegt ik die shetlander is niet van ons. oww zegt dat meisje dus is die van ons. ik hun de wei uitgejaagt want zxe waren gewoon via de stallen de wei ingegaan dat mag dus niet bij ons. toen ze binnen kwamen zagen ze mijn pony staan zei zo'n ander meisje zo van waarom ik op HAAr pony reed ik zeg zo tjaa omdat ik haar gekocht heb voor de lol he. ze ging nhelemaal over de rooie liep ze kwaad weg riep ze ik ga het mijn vader vertellen en dit en dat ik lag dubbel.

maar ze waren best brutaal zomaar ergens de stallen inlopen

jeetje, wat een brutaleriken zeg!

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 14:43

Omg, ik had zo'n foto van mij en Bella (manegeknol) laten uitvergroten. Tong uitsteken En m'n pa stond dat ding zo te bekijken.. opeens zo:
Pa: "is dat Bella?"
Ik: "Ja, dat is Bella."
Pa: "Bella is wel ruw zeg"
Ik heb me echt rotgelachen. Bell staat tot ergens halverwege de zomer nog in d'r wintervacht en die krult nogal op sommige plaatsen. Tong uitsteken

Noemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:04

verzorgstertje van mijn pony straks:

Ik vind het niet eerlijk! Pony's mogen altijd zelf weten hoelaat ze naar bed gaan!

en ze zei ook opeens: Ik ga sparen en dan ga ik Popeye kopen, hoe duur is hij?

en dat ze op de paardenmarkt haar droompony is tegengekomen, maar Popeye was liever Tong uitsteken

(niet echt heel bijzonder, maar moest er wel om lachen)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 00:40

dewitje13 schreef:
hihi Tong uitsteken Maar ff vraagje: waarom heten zulke mensen 'pennys'? Omdat ze de penny lezen en denken ik doe wat er staat en ik ben een goede ruiter?

Volgends mij is het omdat in de penny altijd van die verhalen staan van meisjes die ergends aan het fietsen zijn, en die dan een ander (heel verwaand) meisje op een paard tegen komen (en het paard is duidelijk kreupel) en dan vertellen ze dat aan het meisje, en dan luisterd niet. En dan gaan ze stiekem iedere dag naar die wei toe, en dan gaan ze ervoor zorgen en dan wordt hij beter.

Of ze kopen een heel zielig paardje, en dan gaan ze die opknappen, en dan gaan ze er wedstrijden mee rijden en ze winnen heel veel, en dan wil de oude eigenaar hem terug, en dan is ze verdrietig en uiteindelijk blijkt de oude eigenaar er niets meer mee te kunnen en dan krijgen zij hem...

En aangezien al die meisjes de penny lezen denken ze dat ze net zo zijn als de 'redders' in de penny...

Ik heb er ook nog een: Ik heb 3 jaar geholpen op een manege met de ponnykampen. En dan kom je soms kinderen tegen... Bloos

We zaten met de leiding buiten, komt er zo'n kamp kindertje bij zitten...
Kindje: "Ik heb 2 eigen paarden"
Wij: "Oh ja?" (en we wisten al lang dat ze geen eigen paarden had)
Kindje: "Ja en ze heten Knabbel en Babbel en het zijn 2 fjorden en 2ling zusjes, en ik kan heel goed met ze dressuren en heeeeel goed springen"
Wij: "waarom heb je ze dan niet mee genomen"
Kindje: "Ja dat kon niet"

Volgende dag:
Kindje: "Ja, mijn paarden hebben een hele grote stal"
Wij: "Oh ja?"
Kindje: "Ja, en ze staan op hooi en ze eten stro"
Wij: "Goh, dat is raar"
Wij: "Maar heten ze echt zo?"
Kindje: "Jaaaaa!"
Wij: "Dat is wel bijzonder, dat jij 2 fjorden hebt, die zo heten... Hoe oud zijn ze dan?"
Kindje: "5"
Wij: "Dan heten ze vast op papier niet zo, want fjorden hebben een andere kalender, dus de namen hadden met dezelfde letter moeten beginnen, en ze hadden met een andere letter moeten beginnen"
Kindje: "Ja, maar mijn moeder heeft de papieren, en ik heb al heel vaak gevraagd of ik de papieren mocht zien, maar dan mocht niet en bla bla bla"
Wij: "Ja hoor, droom maar lekker verder!

Wat was dat een irritant kind! Er waren er 's nachts ook 2 ziek geworden, was zij natuurlijk ook direct ziek en alles, dus die andere meisjes bleven 's morgends wat langer in bed, en zij er direct uit en overal vooraan staan... Yeah richt, heeeeeel ziek...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:48

Amani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 12:03

Saskiaatje schreef:
Die heb ik ook!

"Niet storen! Ik droom van een eigen pony."

Andere kant.

"Kom binnen! Hier heerst een besmettelijke paardegekte."

Die heb ik ook!! hihi ik had em op me prikbord gehangen Tong uitsteken