Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:34

love_horse1 schreef:
Even een vraag van mijn moeder : is dat goedkoop voor een setje?? (Van troytroy)

Ja hij is wel goed koop vergeleken andere! Vind ik! ;)

xLHHx

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:42

Dan ga ik hem waarschijnlijk bestellen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:24

Is zeer zeker goedkoop!

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:51

Is dit niet slowchatten, als ik vragen mag? En het is ook niet erg on-topic...

Om zelf niet een oneliner te plaatsen:
Whoehoee, ben ik eens ff blij dat er weer mandarijnen in kistjes in de winkel liggen! Want, van die kistjes kan je geweldige stallen maken! Ik heb er nu eentje voor twee trekpaarden en ik ga beginnen met eentje voor 3 lespony's. Ook ben ik de wonderen van de gespjes aan het ontdekken, halsters kunnen nu (eindelijk) ook versteld worden, singels kunnen ( eindelijk ) gewoon strak vast, ik kan nu dingen als bare-back pads maken enzovoort enzovoort! Ik heb ook ergens een sinaasappel kistje vandaan gehaald. Dat word een stal voor 6 pony's/paarden. Ook moet ik binnenkort echt een zadelkamer maken, want mijn zadels en hoofdstellen raken steeds zoek. Het bakkie waar ik mn halsters in bewaar puilt bijna uit, dus was mijn plan om bij elke stal een halsterhaak op te gaan hangen, dan heeft elk paard een eigen en dan raak ik ze niet meer om de haverklap kwijt.

Nou dat was een hele boel wat ik even kwijt moest!

PS: nog even iets, weet iemand hoe je een goed hooinetje kan maken? Het lukt me maar niet!

horsesxoxox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:11

Ja idd dat is goed koop!

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:25

misschien net zo als je bij paarden een matje maakt ? en dan beginnen met touwtjes aan een ander touwtje en dan knoop je later de zijkanten aan elkaar en de onderkant. :)

Ik heb laatst een opfok/loop stal gemaakt :) Ik moet nog kijken hoeveel paarden erin kunnen en er komt nog zaagsel in, ook heb ik een bak met een deurtje (gewoon simpel hoor haha) en letters gemaakt. Daar komt ook nog zaagsel in (als houtsnippers) Dus dat wordt wel leuk denk ik.
Ik ga de 20ste naar een markt om schleich te verkopen en ik was vandaag helemaal in de stress, ik dacht, ships, ik moet snel nog een paar dingen voor de markt maken, maar ik heb nog heel veel rijsetjes (oude collectie) enzo. En dekens, en springbalken. En als ik dan morgen nog peesbeschermers ga maken met springschoenen en nog een stuk of 10 balken ben ik alweer bijna klaar :)

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:28

Hoe kan je paasjes ( peesbeschermers ) maken?

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:40

gewoon een rondje stof/ ovaaltje en een riemje eromheen hihi :P hopelijk is dit geen onliner. Want ik wil het gewoon uitleggen aan haar.

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:01

_Gummybear schreef:
gewoon een rondje stof/ ovaaltje en een riemje eromheen hihi :P hopelijk is dit geen onliner. Want ik wil het gewoon uitleggen aan haar.

Bedankt ga ik is proberen ;) !!! Wet bedoel je met: hopelijk is dit geen oneliner. Want ik wil het haar gewoon uitleggen aan haar? De vraag is echt niet rot bedoelt hoor :)

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:08

nee ik bedoel dat andere mensen niet gaan zeuren dat mijn bericht een onliner was. Had het niet tegen jou hoor hihi want ik wou het dus gewoon aan je uitleggen :)

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:23

Ow oké, :+
Nogmaals bedankt!

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:34

Kan iemand uitleggen hoe je een mooi hooftste kan maken????

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:44

hoe make jullie je oornetjes?

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:55

terrabeertje schreef:
hoe make jullie je oornetjes?

Ja dat vraag ik me ook af??? :?

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:13

Ik ben begonnen met een repaint mijn eerste ik heb (acryliques) acrylverf van mijn opa uit frankrijk geregen min repaint is nu wit
Maar ik dacht aan bruin met melkmuil en wittebuik ook een wit been
Met 2 blauwe ogen. Weeten jullie misschien iets anders?
De repaint is op de shetlander hengst want die heb ik dubbel

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:35

oornetjes maak ik zo;
knip twee stukjes DUNNE! stof in de vorm van een hele uitgerekte driehoek. Daarvan (van 1 driehoekje) lijm je de zijkanten aan elkaar. Dat doe je ook met de ander. en dan een leuk gevormd lapje met twee gaatjes eraan naaien of lijmen.. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Het lukte niet om het supergoed uit te leggen :+

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:19

Mijn eerste repaint:
Afbeelding
Afbeelding

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 01:23

Voor iedereen die vraagt hoe je spulletjes maakt .... Heel erg veel mensen willen dit niet uitleggen, zeker niet als ze verkopen aan andere mensen omdat ze bang zijn dat ze "concurrentie" krijgen. ;)

Hetgeen wat ik jullie wel wil meegeven;
Kijk zo veel mogelijk naar echte spulletjes en probeer dit na te maken. Kijk goed hoe een hoofdstel is opgebouwd, desnoods neem je een echte erbij en probeer je dit te versimpelen, zodat je het op mini-formaat kan maken. Zonder het versimpelen word het écht moeilijk, want ik ben daar mee bezig laatste tijd :P

Daarbij komt ook kijken, veeeeeel oefenen!! Het zal nooit in één keer goed lukken. Ik heb zelf ook al honderdduizend hoofdstellen gemaakt en ik maak ze ook nog niet perfect.
Heb geduld en ga proberen, veel proberen ....

Afbeelding

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:51

Mee eens wanuu, en, weer een heel mooi hoofdstel gemaakt ! :) Maar je maakt altijd mooie spullen vind ik. Kan ik nog wat van leren haha :P weten jullie nog leuke dingen om te maken voor de schleich ? Ik heb t idee dat ik alles al heb.. en in zadels en hoofdstellen heb ik de laatste tijd echt géén zin in whaha :P Dus kom maar op met leuke ideeën!

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:53

ja he gummybear helemaal mee eens ben benieuwd of iemand nog iets leuks weet!

ga nu wel een zadel maken want anders hebben mijn schleich paardjes helemaal niks :j
behalve van die makkelijk dingen dan.
ga nu aan de slag <3

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:58

dan heb ik nog 2 vragen die mischien een van jullie kan beantwoorden:

1. hoe maak ik een hooinet heb al geprobeert met een uien netje maar dat word bij mij niks
2. koop je ijstokjes heel het winkel centrum afgezocht maar geen ijstokjes

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:01

Ijsstokkjes kun je kopen er bestellen bij de: pipoos!
Groeien stokjes!

cobrita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 22:15

hallo,
miss ik dit een tip voor iedereen, bij de pipoos kan je ook kettingkjes , sluitingkjes , sierlint kopen en nog veel meer

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 00:43

Klopt cobrita maar wel erg prijzig alleen ik koop daar alles de sluitinkjes en kettingkjes gaan niet snel kapot met een hamer wel xD nou misschien zelfs niet. Ik heb bij een winkeltje een keer een sluitinkje gekocht en die ging meteen kapot maar pipoos is een echte aanrader de lijm is wel normaal iets van 3,95 voor een grote pot lijm en nog goed ook dus pipoos is top!

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 09:03

heel erg bedankt,

is de pipoos alleen een site waarom je kan bestellen of is het ook echt ene winkel?