Het niet willen delen van informatie kan ik wel begrijpen verder, zeker als het voor een deel je inkomen is, ik deel ook lang niet alles. Maar kom ajb niet met na-apen als reden, dat is echt geen argument want dat doe je zelf ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horwse schreef:Ehh, uit de vissenkom.![]()
Ik heb zon nep zuurstofplantje aan flarden geknipt. Ik heb hem van de rosman, maar ze zijn bij veel dierenzaken te koop.
Dankjulliewel trouwens![]()
Vind hem zelf ook wel geslaagd.
daf3 schreef:@jolinem: leuke dekjes! ziet er leuk uit![]()
@ annickx: ik snap het wel hoor. heb ik hooinetjes ( omdat bijna niemand die verkocht ) Zie ik ze nu veel vaker!
Niet na apen alstjeblieft!! voor de gene die dit lezen.... Wel jammer dat je ben gestopt....
Nathas schreef:daf3 schreef:@jolinem: leuke dekjes! ziet er leuk uit![]()
@ annickx: ik snap het wel hoor. heb ik hooinetjes ( omdat bijna niemand die verkocht ) Zie ik ze nu veel vaker!
Niet na apen alstjeblieft!! voor de gene die dit lezen.... Wel jammer dat je ben gestopt....
Het spijt mij zeer maar Shettepret van dit topic en ik hebben tijden terug al hooinetjes gemaakt. Ik heb ze afgelopen zomer namelijk gehaakt van speciaal touw samen met mijn moeder voor mijn stallen. En shettepret had het gemaakt voor secret santa als ik het goed heb..... Dus ik vind het onzin om te gaan roepen niet na-apen wil je dat niet plaats dan niets. Dan is er ook geen gezeur over. Zo klaar k heb gesproken!!!!
manonfleur schreef:ik heb een heel leuk idee voor een repaint!
helaas mag k niet repainten...tips hoe ik mijn ouders kan overhalen? GRAAG!
hoe hebben jullie gevraagd of je mocht repainten (als je nog een kind bent dan)?
en ik heb 2 veulens dubbel en ik heb 2 nieuwere versies in mijn hoofd!
alsjebliefd! kunnen we ophouden met dat na aap gezeur? we zijn er een lid mee verloren maar we moeten wel verder over schleich en niet na-aap-gepraat. het is heel vervelend maar hier hoort het niet echt thuis. het gaat over schleich PAARDEN/DIEREN geen schleich site's.
sorry als dit heel bot klinkt, zo bedoel ik het niet