Leuke verzamelingen allemaal! Zal binnenkort eens mooie foto's maken van mijn 2 kasten en rekje met stablemates
Gister mijn namopaimo repaint afgerond. Ben erg blij met het eind resultaat Wou eigenlijk een sooty buckskin maken maar de appeltjes mislukte telkens... dus vaak opnieuw begonnen haha.
Seven
Geplaatst: 01-03-18 23:24
Ik heb hem gezien op Instagram mooi geworden, spirit deed hij me aan denken
Ik heb dat model ook was de bedoeling om hem voor een opdracht te gebruiken maar toch voor een ander model gekozen dus nu bedenken wat ik met hem ga doen En ben met deze bezig Hij heeft momenteel al een nieuwe staart, manen, hoofd en borst en zijn rug word nog verlengt want die is erg kort
Dit is inderdaad beter. Het stuk wat voor mij iets onrealistischer lijkt is de overgang van nek naar hoofd. Dat is net iets te breed voor dit model. Nu geeft een beetje een barokke indruk, echter is het lichaam niet barok. (Ik wil niet zeggen dat ik barokke nekken niet mooi vind, maar het lichaam moet er een beetje bij passen )
Misschien als je de kont van het paard nog wat verbreed?
Wat werk jij toch razendsnel zeg ik sta er elke keer van te kijken!!
Blackbirb
Geplaatst: 02-03-18 11:00
Telpeva schreef:
Wat werk jij toch razendsnel zeg ik sta er elke keer van te kijken!!
Ja, en dan ook nog zo gedetailleerd!
Seven
Geplaatst: 02-03-18 11:01
Dat moet ik inderdaad nog bekijken want dat is ook een punt waar ik tegen aan loop. Denk dat ik de nek daar wat moet verdunnen maar of die dan nog bij de kaak past moet ik even zien.
ik heb nog een vraagje, ik lees dit topic graag door (inspiratie opdoen enzo echt super leuk) en een lange tijd geleden hadden ze het over het modelpaarden forum, die link werkt niet meer. Alleen nu vroeg ik me af of er nog zoiets was, waar je dus alle liveshow data kan bekijken?
Seven
Geplaatst: 03-03-18 19:05
Nog geen details maar de basis vachtkleur zit erop voor de warmbloed merrie
Seven
Geplaatst: 04-03-18 13:17
Ze is klaar ze is te koop voor de liefhebber
Marcella
Geplaatst: 04-03-18 22:12
Mooi.
Zo vitrinekast gehaald dus kan mijn verzameling rustig aan verhuizen en gelijk erin zetten.
Ik heb net Breyer lil’ricky rocker en Breyer takoda op marktplaats gekocht, als het goed is moeten ze helemaal lsq zijn, ik ben echt super benieuwd naar de modellen . Het zijn mijn eerste traditionel paarden, dus daar ben ik ook benieuwd naar . Heeft iemand toevallig een van deze paarden in zijn collectie? En kan zijn ervaring erover vertellen?
Seven
Geplaatst: 06-03-18 17:39
Pony is klaar Cm bouncer naar palomino welsh hengst
Marcella
Geplaatst: 07-03-18 14:31
Dacht trouwens dat ik de fjord Henry had, maar is model GVF Sjokolade.