Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
merrieveulen schreef:@ safiera, ik vind het gewoon niet dusdanig slecht eruit zien dat je er niet meer op zou kunnen. het vestje vertekent, waardoor je bovenlichaam erg groot lijkt maar verder lijk je niet erg breed of zwaar, en daaruit neem ik aan dat je dat ook niet bent. ik zie er ook niet zo florissant uit in een vette winterjas met reflectievestje, hihi!
maar goed, ik wil nog wel graag een tip meegeven, ik heb zelf ook al jarenlang een rugkwaal, die af en toe de kop opsteekt. ik ben dan niet los genoeg in mijn onderrug om soepel mee te bewegen, en ik kan dan ook niet écht goed zitten, alleen in stap. op die momenten rijd ik niet. ik heb les om te leren goed mee te kunnen bewegen en mijn paard goed te laten lopen zonder hem in de weg te zitten. 'gezond' rijden dus.
ik zou dan ook adviseren om op momenten dat je zelf niet optimaal kunt zitten, niet te gaan rijden. je paard leert er niets van, en je loopt het risico dat je 'm in de weg gaat zitten, of verkeerde dingen aanleert, hoe sporadisch het ook voorkomt.
succes!
Safiera schreef:Maare, pas ik nogsteeds?
Ik ben 1,70 en weeg 60 kg. Pony is 1,35...
Foto's: [JITP] Kkkoude buitenrit met (zwarte) sneeuwpony
Citaat:Maare, pas ik nogsteeds?
Ik ben 1,70 en weeg 60 kg. Pony is 1,35...
Foto's: [JITP] Kkkoude buitenrit met (zwarte) sneeuwpony
stephanie09 schreef:past makkelijk. jullieverschillen niet eens zoveel kwa maat en daarbij zit je op het paard en sta je er niet op
Sheran schreef:Safiera: je voelt zelf je pony het beste aan, denk ik. Als je merkt dat ze moeite krijgt met lopen was je er zelf ook wel opgekomen om er eens af te gaan, of niet?
Anders lekker blijven rijden en niet te snel denken dat je te groot bent voor een pony... je merkt zelf wel waar je pony aan toe is en waaraan niet. En als je alleen maar buitenrijdt doet het plaatje er toch eigenlijk niet toe?
Citaat:Kan toch nog?