Caprice14 schreef:Yup, Nel is een shet maar Billy is ook een shet hoor. en dan heb je nog Polly.. een welshje.
ze staan aan de Hengelose straat in Oldenzaal
Ow.. Nee, ik bedoel andere pony's..
Die staan bij Glanerbrug bij de Euregio
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caprice14 schreef:Yup, Nel is een shet maar Billy is ook een shet hoor. en dan heb je nog Polly.. een welshje.
ze staan aan de Hengelose straat in Oldenzaal
StOoRzEnDeR schreef:bij ons zijn de 3 ergste penny's langzaam aan het veranderen....ze kwijlen nu niet meer als mijn paard langs loopt maar als mijn vriend langs loopt en de vriend van een meisje bij mij op stal en en en eigenlijk alle jongens die langs lopen maar dat hadden ze eerst dus bij alle paarden...ik weet niet wat ik erger vind....maar tot nu toe heb ik ze nog niet kunnen betrappen op het stiekem worteltjes voeren van mijn vriend....dat is dus weer een hele geruststelling...
StOoRzEnDeR schreef:bij ons zijn de 3 ergste penny's langzaam aan het veranderen....ze kwijlen nu niet meer als mijn paard langs loopt maar als mijn vriend langs loopt en de vriend van een meisje bij mij op stal en en en eigenlijk alle jongens die langs lopen maar dat hadden ze eerst dus bij alle paarden...ik weet niet wat ik erger vind....maar tot nu toe heb ik ze nog niet kunnen betrappen op het stiekem worteltjes voeren van mijn vriend....dat is dus weer een hele geruststelling...
dewitje13 schreef:hihiMaar ff vraagje: waarom heten zulke mensen 'pennys'? Omdat ze de penny lezen en denken ik doe wat er staat en ik ben een goede ruiter?
Jennietje schreef:pressdelete schreef:Penny: 'waarom heb je geen peesbeschermers om?
ik: die héb ik om
penny: oh, dan zitten ze niet goed
ik: ohnee? hoe moeten ze dan om volgens jou?
penny loopt weg
die verveelde zich zeker of heeft gewoon een bril nodig