Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:56

Ik ben toch wel een beetje jaloers op de mensen die zo veel volgers krijgen in zo'n korte tijd haha. Ik heb nu 627 volgers maar krijg op bijna al mijn foto's niet eens 100 likes.. :( Snap niet zo goed hoe dat kan, vind dat ik veel variatie plaats en best goede kwaliteit foto's.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:59

Bij mij is het ook lang niet altijd zo hoor! Soms gaat het super snel, soms een hele tijd geleidelijk en soms langzaam :) Kan je niet altijd wat aan doen.

Janinevv

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:03

Super dat jullie leuk idee vinden!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:08

EdkingEnzo schreef:
Ik ben toch wel een beetje jaloers op de mensen die zo veel volgers krijgen in zo'n korte tijd haha. Ik heb nu 627 volgers maar krijg op bijna al mijn foto's niet eens 100 likes.. :( Snap niet zo goed hoe dat kan, vind dat ik veel variatie plaats en best goede kwaliteit foto's.

Ik heb er bijna 2.5K en ben nog maar 1x over de 500 likes gegaan... :P

Je kan mensen natuurlijk niet 'verplichten' te liken haha en ik moet toegeven dat ik zelf ook weinig like

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:11

Tja ik ben dan zelf wel erg actief en probeer alles in mijn 'tijdlijn' te liken tot ik weer uitkom bij de gelikede (raar woord :') ) mensen.

Maaar jij bent dus wel in een week tijd super hard gegroeid! Ik doe al meer als een jaar over dit aantal volgers _O-

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:12

Als ik jullie daar een plezier mee doe zal ik proberen jullie posts te liken haha :D

Ja deze week ging hàrd, niet normaal :P

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:14

Super toch!
Mij lijkt het echt keer leuk om foto's te maken van andere paarden en ponys alleen niet zoveel ervaring..

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:15

Van waar ben je? Hier ben je altijd welkom :) Af en toe komt er een vriendin van me mee, ook niet veel ervaring maar ik vind het zo leuk dat ik af en toe eens foto's heb. Sinds ik m'n laatste paardje heb moeten afgeven ben ik pas echt achter de betekenis van foto's gekomen. Nu neem ik veel meer foto's :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:16

Laurievc schreef:
Van waar ben je? Hier ben je altijd welkom :) Af en toe komt er een vriendin van me mee, ook niet veel ervaring maar ik vind het zo leuk dat ik af en toe eens foto's heb. Sinds ik m'n laatste paardje heb moeten afgeven ben ik pas echt achter de betekenis van foto's gekomen. Nu neem ik veel meer foto's :)

Ik wil heel graag groeien haha, ik heb niet balle verstand van paarden hoor maar goed, Ik woon in overijssel dicht bij Zwolle in de buurt.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:17

Janinevv schreef:
Laurievc schreef:

Ik wil heel graag groeien haha, ik heb niet balle verstand van paarden hoor maar goed, Ik woon in overijssel dicht bij Zwolle in de buurt.

Dan mag je ook wel een keer bij mij komen oefenen hoor! Ik woon in Zwolle en mijn paarden staan in Wapenveld :D

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:17

Hmm das een eindje :P Ik woon net over de Belgische grens bij Breda :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:19

Janinevv schreef:
Laurievc schreef:

Dan mag je ook wel een keer bij mij komen oefenen hoor! Ik woon in Zwolle en mijn paarden staan in Wapenveld :D[/quote]

Oh dat is wel dichtbij ja!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:20

Laurievc schreef:
Hmm das een eindje :P Ik woon net over de Belgische grens bij Breda :)

Ah jammer! Haha dat is wel echt ver.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:20

Ja haha helaas! Deze zomer maar eens wat fotografen laten komen. Altijd leuk :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:22

Laurievc schreef:
Ja haha helaas! Deze zomer maar eens wat fotografen laten komen. Altijd leuk :D

Dat zeker!
Ik vind het ook wel goed voor mn sociale ontwikkeling ik ben soms nogal verlegen haha.

Maar vind erg leuk om foto's te maken en als ik dan zie hoe die fotografen dat allemaal doen, super gaaf!

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:23

Oh ik ken het, ben zelf ook erg verlegen haha. Gelukkig ken ik de fotografen die ik nog wil laten komen al vrij goed dus dat scheelt echt. Helpt ook met spontane foto's vind ik :j Als je iemand niet kent vind ik dat toch wat moeilijker haha.

Echt een vak apart, fotografie :D Zelf ook een aantal jaar mee bezig geweest, maar nu echt te weinig tijd helaas

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:25

Laurievc schreef:
Oh ik ken het, ben zelf ook erg verlegen haha. Gelukkig ken ik de fotografen die ik nog wil laten komen al vrij goed dus dat scheelt echt. Helpt ook met spontane foto's vind ik :j Als je iemand niet kent vind ik dat toch wat moeilijker haha.

Echt een vak apart, fotografie :D Zelf ook een aantal jaar mee bezig geweest, maar nu echt te weinig tijd helaas

Dat is wel fijn ja! Nou ik kan meestal met iedereen wel goed vinden ook mensen die ik net ken. Alleen ik reed op manege en was altijd buiten beentje en voelde me nooit op gemak.

Jaa het is wel erg leuk, vooral als je eigen styl creëert

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:28

Stijl is inderdaad belangrijk ^^ Sommige fotografen herken je ook echt aan hun eigen stijl en dat vind ik heel knap

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:31

Laurievc schreef:
Stijl is inderdaad belangrijk ^^ Sommige fotografen herken je ook echt aan hun eigen stijl en dat vind ik heel knap

Ja inderdaad!
Dat moet ik echt nog ontwikkelen maar goed moet ook nog veel leren aan mijn fototoestel :+

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:32

Komt vanzelf! Gewoon veel fun maken is het belangrijkste! :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:34

Laurievc schreef:
Komt vanzelf! Gewoon veel fun maken is het belangrijkste! :D

Ja! Baal soms wel dan denk ik dat fotos scherp zijn en zie ik ze op computer en allemaal onscherp.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:27

Afbeelding
Insta van mij paardje

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:12

xxpaaardje schreef:
[ [url=m/hpYcZd.png]Afbeelding[/url] ]
Insta van mij paardje

Ik volgde je al :)

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:39

aaah nog eentje en ik zit aan de 300 volgers... Ik post nu ook wel veel andere dingen dan paarden dus heb een vrij breed publiek. Ik reis graag en hou van natuur dus dat komt ook regelmatig aan bod. Maar mensen die echt hun volledige account toewijden aan hun paarden heb ik wel respect voor, ik doe niet genoeg boeiende dingen om daar genoeg over te posten haha!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:47

Mn laatste post :) Ben zo blij dat we weer kunnen rijden! En ben verliefd op dit dekje <3
Afbeelding