Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EdkingEnzo schreef:Ik ben toch wel een beetje jaloers op de mensen die zo veel volgers krijgen in zo'n korte tijd haha. Ik heb nu 627 volgers maar krijg op bijna al mijn foto's niet eens 100 likes..Snap niet zo goed hoe dat kan, vind dat ik veel variatie plaats en best goede kwaliteit foto's.
Laurievc schreef:Van waar ben je? Hier ben je altijd welkomAf en toe komt er een vriendin van me mee, ook niet veel ervaring maar ik vind het zo leuk dat ik af en toe eens foto's heb. Sinds ik m'n laatste paardje heb moeten afgeven ben ik pas echt achter de betekenis van foto's gekomen. Nu neem ik veel meer foto's
Janinevv schreef:Laurievc schreef:Van waar ben je? Hier ben je altijd welkomAf en toe komt er een vriendin van me mee, ook niet veel ervaring maar ik vind het zo leuk dat ik af en toe eens foto's heb. Sinds ik m'n laatste paardje heb moeten afgeven ben ik pas echt achter de betekenis van foto's gekomen. Nu neem ik veel meer foto's
Ik wil heel graag groeien haha, ik heb niet balle verstand van paarden hoor maar goed, Ik woon in overijssel dicht bij Zwolle in de buurt.
Janinevv schreef:Laurievc schreef:Van waar ben je? Hier ben je altijd welkomAf en toe komt er een vriendin van me mee, ook niet veel ervaring maar ik vind het zo leuk dat ik af en toe eens foto's heb. Sinds ik m'n laatste paardje heb moeten afgeven ben ik pas echt achter de betekenis van foto's gekomen. Nu neem ik veel meer foto's
Ik wil heel graag groeien haha, ik heb niet balle verstand van paarden hoor maar goed, Ik woon in overijssel dicht bij Zwolle in de buurt.
Laurievc schreef:Oh ik ken het, ben zelf ook erg verlegen haha. Gelukkig ken ik de fotografen die ik nog wil laten komen al vrij goed dus dat scheelt echt. Helpt ook met spontane foto's vind ikAls je iemand niet kent vind ik dat toch wat moeilijker haha.
Echt een vak apart, fotografieZelf ook een aantal jaar mee bezig geweest, maar nu echt te weinig tijd helaas