Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dinek123 schreef:hee, kan ik me melden?
ik wil trouwens zon halsterhoofdstel gaan maken, maar ik heb echt geen idee waar je musketons en van die ringen moet kopen...
en als je je vastbrand, vliegt het dan niet in de fik? van welk materiaal moet dat touw zijn?
o en ik ben van plan om een heel rood setje te maken (dekje + hoofdstel + bandages + nog dingen die ik tegen die tijd weer wil hebben..) voor mijn verzorgpaard
Lienie_F schreef:dinek123 schreef:hee, kan ik me melden?
ik wil trouwens zon halsterhoofdstel gaan maken, maar ik heb echt geen idee waar je musketons en van die ringen moet kopen...
en als je je vastbrand, vliegt het dan niet in de fik? van welk materiaal moet dat touw zijn?
o en ik ben van plan om een heel rood setje te maken (dekje + hoofdstel + bandages + nog dingen die ik tegen die tijd weer wil hebben..) voor mijn verzorgpaard
klinkt leuk
en zou je die niet bij een sportzaak kunnen kopen? (ivm bergbeklimmers enzo) of bij een paardenzaak??
(ik heb trouwens echt GEEN idee, dus don't blame me als ze ze niet hebben
Neantje schreef:
Kan ik me hier melden?
Ik ben niet heel fanatiek en actief maar vind het wel erg leuk om zelf (paarden)dingen te ontwerpen
Vorig jaar heb ik samen met mijn moeder een reflecterende uitrijdeken gemaakt (foto kan ik plaatsen als daar animo voor is?)
Dit jaar ga ik een reflecterende deken maken met het borst gedeelte van fleece (ik moet tien minuten over de weg stappen naar de bak, helaas blijft zonder zadel (als ik ga longeren bijvoorbeeld) de reflecterende uitrijdeken niet liggen).
En ik ben van plan een touwhoofdstel te gaan maken. Maar hoe ik dat ga aanpakken weet ik (nog) niet!
Lienie_F schreef:hoi![]()
ik wil je deken wel zien??