Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en hebben genoeg aan hooi TeckTonie schreef:Smee__ schreef:Eh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar TS heeft Tucker toch in opdracht van die eigenaren verplaatst omdat ze steeds van haar vorige weilandje ontsnapte? Wel blijven opletten
Huh? Ze had die toch verplaatst omdat ze de pony niet meer verzorgden?
Smee__ schreef:sharontucker schreef:Nee,spoed,ze zou vanacht toch ergens moeten staan..
Ze moet gewoon naar een andere wei, eigenaar,,heeft blijkbaar overlegd met de toezichthouder. Dat ik haar weg moest halen.
Ik denk dat in dit verhaal geen eigemaar is..
Even een bericht opgezocht die daarover ging
sharontucker schreef:O ben trouwens naar het kamp geweest.
Ze hebben de menneer nog niet gesproken,ze bellen me als ze meer weten.
Enja,als de dierenarts moet komen,laat ik die komen als het voor spoed is oid.
En anders bel ik de famillie van die menneer denk ik dan.
TeckTonie schreef:Als je ouders meebetalen, vragen ze dan nooit hoe je die pony hebt gekregen/betaald?
Zoja, dan denk ik niet dat je zegt dat je haar zomaar hebt meegenomen. Want dan weten zij ook wel dat jij haar hebt gestolen..
TeckTonie schreef:_AAASCHAAA_ schreef:Sorry maar ik Tem Tecktonie...
Ik vind het erg ver gaan om nou meermalen te herhalen dat ze hem zomaar mee zou nemen ( diefstal )
Ik geloof wat ts zegt, zij moest de pony weghalen en heeft dat gedaan. Geen stelen in mijn ogen
Dus jij vindt het normaal dat ze de pony van een ander meeneemt?
Zouden ze eens bij jou moeten doen
En als zij de papieren niet heeft, dan is de pony niet van haar?.
Ook is het érg raar dat haar ouders haar dit allemaal laten doen + ze beweert de pony te onderhouden van 100 euro??
sharontucker schreef:O ben trouwens naar het kamp geweest.
Ze hebben de menneer nog niet gesproken,ze bellen me als ze meer weten.
Enja,als de dierenarts moet komen,laat ik die komen als het voor spoed is oid.
En anders bel ik de famillie van die menneer denk ik dan.
xPenny schreef:Sharontucker, wat heb je eigenlijk op papier gezet dat je aan hun hebt gegeven wat ze konden ondertekenen?