er komen ook een berg nieuwe elfen (heb die van dit jaar nog geen eens :S ) helaas zit de speciale bilara er niet bij, terwijl de speciale drakenrijder wel komt.. mijn kamer wordt te klein
ben benieuwd nu al benieuwd wat er in september nog bij gaat komen..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 31-12-11 15:09, in het totaal 3 keer bewerkt
Rosan2001
Geplaatst: 31-12-11 14:59
offtopic, Telpeva, dat is vet bijzonder hier hoor, lang uitslapen! mijn katten zitten de hele tijd heen en weer te rennen en ze kruipen onder de bankXD, je kan hier echt niet uitslapen namelijk, wij hebben buren die allerlei verzinsels doen, vanmorgen stond onze heg zowat in de fik!
op Amazon.de kun je heel goedkoop schleich kopen! ik bestel er regelmatig en ik heb gister de clydesdale merrie, fallabellaruintje en ponyrijset gekocht. ook heb ik er mijn schleich stal vandaand die daar veel goedkoper blijkt te zijn dan in nederland!
oeps grote fout op de schleich site, anda's staan onder kopje friezen en andersom online boekje is wel goed..
ojee krijg alweer helemaal de koopkriebels heb tot mei de tijd om de elfen van dit jaar nog te verzamelen, degene die ik wil dan, want vind niet alles leuk, en tussendoor ook nog de nieuwe paarden..
ik loop een beetje vast met mijn appie, van 1 kant heb ik alleen foto's van onder het zadel, dus weet niet waar de stipjes moeten..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 31-12-11 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Rosan2001
Geplaatst: 31-12-11 15:37
thanks furyke, nu heb ik t ook gezien, haha ik de hele tijd doorbladeren, kom iik erachter dat bij iets van 60 pas begin met paardenXD ik ben XDerigXD
furyke
Geplaatst: 31-12-11 15:38
oi, das wel een blunder ja. Van schleich dan he
als t een opdracht is kun je toch een andere foto vragen en mocht t geen opdracht zijn, dan verzin je ze gewoon. Net wat jezelf mooi vinden
leuk, dat interactieve boekje! ojee, ze beginnen hier toch wel te knallen hopelijk rolt mn schleich niet van hun plankjes gelukkig had mn pa ook appelflappen meegenomen, veel lekkerder dan oliebollen ik krijg nu trouwens toch écht buikpijn en koppijn :s weet iemand of het poppetje van de rijset van 2012 haar handen kan buigen want ze kan zo helemaal de teugels niet vasthouden
hier een berichtje vanuit het verre brabant/ limburg we zitten precies op de grens. geen zin om alles terug te lezen vandaag de akahl theke hengst gekocht en hoop maandag naar duitsland te gaan. Helaas vergeten wat modellen mee te nemen van thuis je kunt hier in het bos prachtige foto's maken. Maar als ik naar duitsland ga word flink inkopen dus kan met die modellen wel paar mooie plaatjes schieten.
hmm ik vind ze heerlijk mams gaat ze zo ook bakken het deeg staat nu te rijzen.
Uska
Geplaatst: 31-12-11 17:30
Ik vind oliebollen ook superlekker! (Het enige wat ik lekkerder vind dan chocola ) Ik weet lekker een site waar Schleich nog goedkoper is http://www.schleich-shop.eu/index.php?c ... 8ae3fcbfe2 @ Wiekenmeisje: Die kistjes zijn echt vetmooi! @ Telpeva: Nu ben ik nog nieuwschieriger! Ik wil na de wesdtrijd wel foto's hoor
Wij hebben hier een Fjord, Fries, Barock Pinto, Quarter en kruising staan (1e 3 zijn van ons, de andere 2 van vrienden). Ze geven geen van allen om vuurwerk. Niet dat ze bij ons veel afsteken, maarja
wwow ja dat is wel héél goedkoop. kan ik dat nog wel vertrouwen?
Palmbierlove
Geplaatst: 31-12-11 17:37
het kan wel goedkoop zijn, maar hou er rekening mee dat er nog verzendkosten bovenop komen..
mijn appie heeft nu aan een kant zijn stipjes, ze zijn alleen net iets te donker uitgevallen, maar ja op de foto's is niet echt duidelijk te zien wat voor kleur het nu moet zijn..
wij hebben voor vanavond ook lekker appelflappen..
Uska
Geplaatst: 31-12-11 17:38
Ik heb er zelf ook besteld, ging goed. De verzendskosten zijn naar mij idee idd wel wat duur, maar goedkoper dan wanneer je ze in de winkel haalt (ligt natuurlijk wel aan de hoeveelheid die je koopt, ik had er 5 besteld en dat was wel ok naar mij idee.)
ennn op Amazon.de is de paardenstal 20 euri goedkoper! en er is geeneens verzendkosten dan! want als je boven de 20 euro besteeds is het verzenden gratis!!