Jespri schreef:Dankje voor het plaatsen van een iets duidelijker foto. Het past inderdaad nog prima. haha geen dank hoor,heel erg bedankt! is echt mn droompaardje,Anyway.
charlotteMJ schreef:ik vind het wel meevallen? je bent inderdaad wat te lang, maar volgens mij ben je helemaal niet te zwaar ofzodankje
Nog steeds te lang, IloveAnoukjeIk weet het, niet leuk om te horen, maar je hebt ten eerste je beugels te kort, en ten tweede een te lang bovenlichaam...
IloveAnoukje veeel te groot voor de zwarte , witte kan nog wel....kelzzz vind je wel behoorlijk lang maar gaat nog net aan
s van pagina 35 geleden dus35matasja -> is wat aan de lange kant maar het kan nog wel36Mister_Macho -> past, 2de aan de lange kantm aar kan nog, 3de past (of is het 1 paard?)37loisje123 -> pastroommeid -> past38doortjuhhh96 -> pastxSimoon -> pastponylies -> is wat aan de lange kant maar het kan nog wel39Nina_love-> past40matasja -> past41Inney -> pastlifaya -> pastAmira_ -> past42Klijntjuh -> twijfelgevalstellaluna -> past44jokenicky -> past45EskeGirl -> te grootellissofie -> past nog46mallory3 -> pastJorinda__ -> past47natasha1996 -> te grootFloorxVino -> past48mariekeoo -> het kan beiden og wel hoorMedie -< past nog wel49IloveAnoukje -> te grootKelszz_ -> twijfelgeval51frodo1993 -> past nog netIloveAnoukje -> te groot, 2de pony is al geweest
okee tnx want van mijn instructrice mag ik met hem niet meer springen door mijn lengte/gewichtdus dressuur kan gewoon...(wat vinden jullie eigenlijk het maximaal aantal kg voor haflingers? zoals deze bijv)
Ladyrosa.. een sterke haf kan 80 kilo makkelijk dragen.. maar we weten natuurlijk niet hoe zwaar jij weegt en het zou écht niet netjes zijn om daar naar te vragen
@wiebkehaha nee doe dat maar niet nee tnx iedereen door jullie reacties heb ik nou besloten weer op hem mee te doen met een wedstrijd (f12)