Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dagmar_1995 schreef:denk dat ze het wel zeker aankan hoor! heeft een dierenarts misschien geschat hoe hoog ze word?

het zal niet de schoonheids prijs krijgen. maar daar ga ik dan ook niet voor.Alou schreef:Haha, oke. nouja ze kan me dragen iniedergeval. ze is nu al in de 3 maanden dat ik der heb veel verbreedhet zal niet de schoonheids prijs krijgen. maar daar ga ik dan ook niet voor.
mensen kijken waarschijnlijk niet eens naar dat ik eventueel iets aan de grote kant zou zijn.maar meer naar der gekke kleuren patroon denk ik. hah
Maar je hebt gelijk.. ze ís een blikvanger
Alou schreef:Elise95 schreef:Oewww dan hoop ik voor je dat ze nog gaat groeien, maar je kan er wel op rijden alleen ben je denk iets te groot, maar dat ben ik nu ook voor mijn pony. Maar dan kan je nog wel lekker naar buiten enzo hoor.
Ik denk dat het eerder aan de grote kant is dan echt te groot zijn. En ik denk dat het een vrij stevige knol wordt, dus ik denk dat het makkelijk kan.
een stevige knol is het al hoor haha. en ik hoef geen spring dressuur wedstrijden te doen, meer recreatief en rustig aan (mag tenslotte ook zelf niet te veel doen aangezien mn reuma)