Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ajockeydream schreef:Een kwpner of een tinker? Ofzo iets.
Ik ben 1.59 en weeg 46 kg.
Hoe groot het paard is maakt mij niet zo veel uit. Maar niet te groot.
Mijn motto snel sneller snellst. Maar je moet er wel mee naar buiten kunnen gaan.
Dresuur is voor mij alleen om te basis bij te houden springen/ cross is wel leuk.
dus brand maar los
loveruby schreef:Ik ben 165 lang en ik zou dan een ras willen hebben of grote epony of klein paard dus tussen de 150 en de 160 ongeveer. Liefst snel met rijden mag wel druk zijn of wel eens een bokje geven, mag dus best beetje pittig zijn en een kunnen springen! (: Vanderest lief met omgang, niet happerig en ook wel een beetje aanhankelijk daarmee bedoel ik dat die wel op mensgericht is en poetsen en beetje knuffelig is zegmaarVind het wel leuk dat ze dus ook druk zijn onder rijden maar nog wel te handelen want zou er ook wel buitenritten mee willen rijden.Voorkeur zit meer bij warmbloeden/volbloeden. Heb het niet zo met koudbloeden maar je weet maar nooit hahah
![]()
Ow ja ik weet niet op welke persoon ik nou moet reageren voor welk ras ? dus sorry daarvoor als ik iemand over het hoofd heb gezien
britt299 schreef:fjordana schreef:Mijn paard moet rustig in de omgang zijn en ook tijdens het rijden. Ik vind koudbloedpony's zoals fjorden en haflingers leuker dan warmbloedpony's zoals welsh en new forest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien iets meer info? zoals lente enzo en voorkeuren
Ik hou van wat drukkere paarden die wat meer uithoudingsvermogen hebben. Ik wil ook wel een sierlijke pony, maar die niet al te sierlijk loopt.