Chernique: ik vind je een buitengewoon goede rodeorijdster! Volgens mij had ik er al 10x naast gelegen! Petje af hoor! (Oh ja, je past ook nog prima op je pony
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miccamaaike schreef:Ik lees hier stiekum wel eens mee op dit topic maar nu kan ik het toch niet laten iets te posten!
Chernique: ik vind je een buitengewoon goede rodeorijdster! Volgens mij had ik er al 10x naast gelegen! Petje af hoor! (Oh ja, je past ook nog prima op je pony)
haha, een rodeorijdster ;p ik wil het zelf denk ik liever houden bij dressuur of springen, haha!
KoudbloedKim schreef:Chernique: Jij bent zeker de enige die op die pony wil rijden.![]()
De manege pony's op Kims manege zijn 'iets' braver.
af en toe één bokje, maar dan houd het ook wel op.
Maar, ik denk dat het kwam omdat hij alleen in de buitenbak was, met een eng juryhokje
want, hij werd nooit gebruikt voor proefjes rijden :']_Jordy_ schreef:kijk net ook maar eens je filmpje
maar wat kan jij blijven zitten zeg![]()
hoe krijg je het voor elkaar?
en nog gewoon door rijden ook, knap hoor, echt top.! van jou zijn er niet veel
petje af,
*bloosbloos*
en dat steeds achter elkaar ;p
Ach, na een stuk of 10x geprobeert, en geen stap verder gekomen, heb ik afgegroet en heb ik 'm +- een half uurtje gelongeerd (want ik moest nog een x, versie B op hem rijden)
want het was oo niet leuk meer voor die pony ;p Citaat:Ik heb m ook gekeken !
wat nee deugdniet zeg ! elke x weer hetzelfde ..
ik denk eerlijk gezecht dat ik niet meer zou durfen hoor
Citaat:wel leuke foto's zijn er uit het (super coole) filmpje gehaald. er zitten echt van die spaanse rijschool sprongen bij!! hahaha mocht je daar willen solliciteren dan kun je die opsturen !!

Citaat:Chernique: Past hoor. En idd, wat blijf je netjes zitten! Goed gedaan

astridelise schreef:Oke, ik werd nogal nieuwsgierig naar het filmpje van Chernique en heb hem net gekeken. Wauw, ik ben onder de indruk!! Je past nog goed op deze pony en wat blijf jij goed passen zeg bij al de capriolen! Leuk filmpje met leuke muziek!

&dankjeeee!