Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mootjah schreef:Safiera ik vindt dat het nog wel kan, je hinderd de pony niet.
Marieke1495 schreef:Kan ik ( 1,50 40 kilo) op ee nstevige shet van 1,10??
Ik heb helaas geen foto.
Safiera schreef:Maare, pas ik nogsteeds?
Ik ben 1,70 en weeg 60 kg. Pony is 1,35...
Foto's: [JITP] Kkkoude buitenrit met (zwarte) sneeuwpony
Safiera schreef:Maare, pas ik nogsteeds?
Ik ben 1,70 en weeg 60 kg. Pony is 1,35...
Foto's: [JITP] Kkkoude buitenrit met (zwarte) sneeuwpony
Michelle99 schreef:@Safira, ik vind het op het randje, maar eigenlijk niet echt kunnen. Denk erom dat als je zelf zegt 60 kilo te wegen, komt je kleding en schoeisel en ook nog het zadel erbij heb je makkelijk 70 kilo op je pony. En je bent ook vrij lang in verhouding met het pony.
Ter vergelijking, ik vind mezelf NET kunnen op ons pony. De pony is gebouwed zoals die van jouw (niet erg stevig maar ook niet echt iel), zij is 1.40. Ik zelf ben 1.63 en 55 kilo (plus zadel, plus kleding/jas kom ik w.s. op iets over de 60).
Jij hebt een kleinere pony, en bent ietsje zwarder en een stuk langer. Je lengte gecombineerd met het gewicht, zou mij zeggen niet doen. Het zou wel voor een xtje kunnen, maar niet voor dagelijs serieus rijden. En als je af en toe erop ga, moet je wel zorgen dat je paard zijn conditie wel klopt.
Sorry !!Mss voor de kar??
x_Marr schreef:Als die zou gebouwd is als bovenstaande pony pas je ook nog op je eigen pony hoor
Ik denk niet dta jij erbovenuit steekt, je bent namelijk maar iets meer dan 20cm. groter dan je pony.