Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Ik zou denken van niet. Met 1.60 ben je veel te groot voor een pony van 1.10. Ook om te stappen.
nielsd schreef:Ik ook, koop dan gewoon een E pony.
merel_gomez schreef:Je vraagt naar iemands mening, dus je kan een klein beetje dit soort reacties verwachten.
Maar nogmaals ik denk dat je te groot bent. Gewoon lekker niet meer op gaan rijden, of een leuk bijrijdertje zoeken. Er zijn nog genoeg mogelijkheden....
Orange_peach schreef:Als je de keuze hebt zou ik voor een grotere pony gaan als ik van jou was.
Hoewel voor stappen moet dit wel lukken denk ik ... echt veel te zwaar ben je niet volgens mij. Het plaatje zou alleen niet helemaal kloppen.
Dus: heb je geen keuze om een andere pony te kiezen, dan kan je het proberen. Als je pony laat merken dat hij het niet leuk vind, stap dan liever af.
OP
Orange_peach schreef:Als je de keuze hebt zou ik voor een grotere pony gaan als ik van jou was.
Hoewel voor stappen moet dit wel lukken denk ik ... echt veel te zwaar ben je niet volgens mij. Het plaatje zou alleen niet helemaal kloppen.
Dus: heb je geen keuze om een andere pony te kiezen, dan kan je het proberen. Als je pony laat merken dat hij het niet leuk vind, stap dan liever af.
OP
merrieveulen schreef:Orange_peach schreef:Als je de keuze hebt zou ik voor een grotere pony gaan als ik van jou was.
OP
nope, lang niet iedere pony laat het zien, zeker niet als ze er plezier in hebben. een pony moet daarin beschermd worden, omdat hij zelf niet weet dat hij slijtage en blessures kan oplopen.
@ laartjuh, je zou inderdaad te groot zijn. lange lijnen werk en VD is echter minstens even leuk als rijden, en veel shetten pakken het goed op, omdat het leergierige en intelligente paardjes zijn. kijk ook maar in mijn onderschrift (blauwe link), ik kan er echt van genieten, evenals van onze lange wandelingen.
merrieveulen schreef:nope, lang niet iedere pony laat het zien, zeker niet als ze er plezier in hebben. een pony moet daarin beschermd worden, omdat hij zelf niet weet dat hij slijtage en blessures kan oplopen.
JILLAAA schreef:jaaa zeker! je bent echt veeel te groot sorry! Je zadel is INDERDAAD veeel te klein.