Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

panache

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:23

hai
ja dat weet ik ik heb de verkeerde in getoetst
want ik moest de vier hebben maar dat heb ik niet in de gaten gehad

groetjes madelon

Hier heeft mevrouw het over 4

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:51

Ik DRAAF vandaag een stuk langs de weg, terwijl er al een tijdje een ouder mannetje achter me fietst.
Op een geven moment ga ik over in stap en hij passeert me.
Zegt hij: Zo, hij loopt wel hard voor zo'n klein perdje.
Ik: (enigsinds beledigd over het "klein perdje") Ja, Gelukkig wel.
Hij: "Dan is t zeker een ijslander"
Ik: eh... ja... gelukkig wel
Ik kwam denk ik een beetje dom over, maar wie legt nou ook de linkt tussen "kleine paardjes die hard lopen: DAN zijn het automatisch ijslanders"
Maar erg schattig vond ik het wel en natuurlijk was ik stiekum ook wel trots dat mijn "ponytje" meteen herkend werd als ijslandse volbloed, hihihi

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:00

Haha wat een appart geval dat meisjee Clown

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:10

Haha typisch een penny van de vorige pagina, haha lol Knipoog

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:15

Ook van marktplaats:

hallo,

Zelf ben ik in het bezit van een paard. Nou zoek ik een paard waar ik 2 à 3 keer in de week op mag rijden. Eventueel ook op wedstrijd af en toe.

Mijn leeftijd is 23 jaar en ben in het bezit van rijbewijs b/e.

Ik hoop snel iets te horen van iemand.

Groetjes D.

Hmm, ik snap hem eigenlijk niet, ze heeft een paard en dan wil ze een paard rijden?

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:18

Misschien is dat paard al oud en kan ze er niks meer mee kwa rijden en is die daar zijn oude dag aan verslijten. Of het is een veulen of een shetlander of iets.. Wie weet.. maar vind het niet echt penny.

Noemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 00:57

Ik vind het wel een beetje zielig voor dat meisje, jullie vallen d'r helemaal aan Tong uitsteken Ik vind die soort advertenties juist wel schattig, ze doen hartstikke d'r best om aan een verzorgpony te komen en dat snap ik goed. Dan kunnen ze wel overdrijven maar laat ze lekker Lachen

Ik heb zelf ook een keer gereageerd op een penny advertentie van een meisje van 9 jaar en ik heb nu een super leuk verzorgstertje voor mijn ponytje. ze is er helemaal gek op en ze rijdt hem ook heel leuk terwijl ze nu 2 jaar manege ervaring heeft..

ik ben zelf ook hartstikke penny geweest, ik heb vroeger samen met een vriendin met halsters door de hele buurt gelopen in de hoop dat we loslopende pony's tegen zouden komen Tong uitsteken

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 12:57

Ik denk dat er toch een klein verschil zit tussen 9 en 12 jaar, Noem. Tong uitsteken Toen ik 9 was, was ik ook nog Penny.. maar op je 12e moet dat toch wel een beetje over zijn lijkt me. xD

Noemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:12

Ik was volgens mij op mijn 12e ook nog hartstikke penny (ofja, ik was al wel verder dan rondhobbelen op manege paardjes maar toch), van mij mag ze dat best :AA

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:42

Noemy schreef:
ik ben zelf ook hartstikke penny geweest, ik heb vroeger samen met een vriendin met halsters door de hele buurt gelopen in de hoop dat we loslopende pony's tegen zouden komen Tong uitsteken

Haha, ik zie het al voor me. Tong uitsteken

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:44

I'm a Bad Girl and I want Bad Boys moonlight shadow zegt:
hee
paardrijles was gisteren zo gaaf om 1 uur
[_____ℓuCyy' zegt:
Hoi
wij zijn keihard in rengalop geweest, ik zat op bambi Bah Penny Misselijk
[_____ℓuCyy' zegt:
Bambi ? die kleine
[_____ℓuCyy' zegt:
Je kan toch wel op een grotere ofnie ?
[_____ℓuCyy' zegt:
Dat is stoer gaat háárd!!
michiel vroeg of ik op bambi wou omdat die weer stout was geweest Penny Misselijk
[_____ℓuCyy' zegt:
Is ook leuk
en ik heb daarna een uur et skipp v rop gereden bij de beginners *ze is zelf een beginner Nagelbijten / Gniffelen*
en daarna een uur inhalenop tina

Jonge Jonge Nagelbijten / Gniffelen wat 'n penny is zij. Misselijk

Elke keer; Ik kan het beter Tong uitsteken
Omg Nagelbijten / Gniffelen

Oja ik ben [___LuCyy Knipoog

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 19:04

ik heb dus een nieuw paard gekocht een maand terug ongeveer en zo kwamen er meisje oo wat een leuk nieuw manege paard en ik zo dat is gene nieuw manege paard hele discussie gehad is ze naar de lesgever gegaan dat ik de paatrden voor mij alleen hield (ondertussen zat ik in de les) en ik kon me lachen niet in houden en mijn lesgever hun het uitgelegd en toen snapte ze het ze waren pas 9 en ongeveer 1.40 hoog en mijn paard is 12 en 1.65 en toch best sterk dus ze waren opaan het scheppen eigenlijk maar het leuke kwam erna kwamen ze met hun moeder en die moeder boos op mij dat haar kind niet er op mocht eb toen ik ze vertelde dat het mijn paard was toen kreeg dat kind op haar kop dat ze alweer gelogen en ze moest onmiddelijk naar huis toch best zielig

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:28

ik vind um wel een beetje penny stond op makrtplaats

Hallo wij zoeken verzorgpaarden(pony,s).
En we willen liever niet berijden(kunnen we niet echt goed(nog niet):P
Het liefts in de buurt van Geldermalsen en omstreken.
wij zijn tussen de 12 en 14.

GROETJES! van ons.

eventueel als t nodig is hebben we wel iemand die wel eens wil komen rijden maar dat hangt van t huiswerk af

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:52

Vind het juist eerlijk dat ze toegeven dat ze niet kunnen rijden Lachen Maar waarschijnlijk bedoel je dat laatste zinnetje? Lachen Dat is idd wel ehm maf ofzo, althans, ik hoef niet 3 miepjes te hebben die maar wat met mn pony aanpappen.. Lachen

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:53

Woplala schreef:
Vind het juist eerlijk dat ze toegeven dat ze niet kunnen rijden Lachen Maar waarschijnlijk bedoel je dat laatste zinnetje? Lachen Dat is idd wel ehm maf ofzo, althans, ik hoef niet 3 miepjes te hebben die maar wat met mn pony aanpappen.. Lachen

ja indd eerlijk dat ze dat erbij zeggen Lachen !

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:56

laatst kwam een meisje mij vrage op wedstrijd of ze mijn pony mocht verzorhgen ik vroeg hoeveel ervaring ze had ja ik heb z1 dressur en zz springen gedaan met een fjord ik zo enne de eigenaar van mijn pony ooww laat dan maar eens zien hoe goed je kunt springen met deze haflinger. egt ze zo nee met een haflinger kan ik dat niet ik moet hem dan wel eerst een jaar trainen anders is hij bang voor de hindernissen en ik ken het paard niet en ik voind het paard niet lief het paard kijkt boos naar me dus dan is het een wild paard

ik zat daar te lache ik had lol

lutje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:57

ik heb vorige week nog wel iets grappigs meegemaakt gaat niet over de paarden maar over de hond

er kwamen mensen voor de winkel en de hond zat in de hoekbox opgeslotenbegint te blaffen kijken die meisjes in de box vragen ze heel serieus
is dat een zwijn???

ik zat op het toilet was maar goed ook kwam niet meer bij het is een hele grote rottweiler die vreselijk hard blaft ?!!?!

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:00

lutje85 schreef:
ik heb vorige week nog wel iets grappigs meegemaakt gaat niet over de paarden maar over de hond

er kwamen mensen voor de winkel en de hond zat in de hoekbox opgeslotenbegint te blaffen kijken die meisjes in de box vragen ze heel serieus
is dat een zwijn???

ik zat op het toilet was maar goed ook kwam niet meer bij het is een hele grote rottweiler die vreselijk hard blaft ?!!?!

Whaha, heb je ze niet doorverwezen naar de opticien?? Haha!

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:01

ik heb vanmiddag een penny mee gemaakt op de lk.

zo'n meisje die rijdt op mijn oude verzorgpony en ze moest ook springen en de dag er voor zei ze nog zo van nee ben niet zenuwachtig hanneke springt toch allen en vanmiddag werd ze op hindernis 2 uitgebeld ze was zo teleur gesteld maar ze reed helemaalk niet hard genoeg en we zijn nu al een ander half jaar aan het trainen en aan het zeuren dat ze door moet rijden normaal is hanneke echt eerlijk en dan springtn ze toch maar met pijn en moeite en van middag dacht hanneke volgens mij zo van ik mag niet hard lopen van jou dan til ik mijn benen ook niet op voor jou. en na het afzadelen ze liep te brullen omdat hanneke stopte echt niet normaal en toen wan hanneke het schuld zij had penny der limburgse kampioenschappen verpest want ze vondt dat ze makkelijk kampioen kon worde.
btw: lk = limburgse kampioenschappen Knipoog

gr. maike

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:44

ff lekker offtopic

ook naar de LK geweest...ik ook helaas waren onze 2 ruitertjes niet in de prijzen gevallen maar wel alle2 2x foutloos...

kwam na het rijden van ruitertje een een klein meisje naar ons toe....jij hebt een mooie ponny hij lijkt op mijn barbiepaard...:S we hadden echt zoiets van ehm ja kind.....haha maar wel schattig

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 23:30

wahaha.. barbiepaard!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 23:33

ze had ook een barbiepaard bij zich dat ze heel trots aan ons liet zien....een lelijk oud wit paard dat voor dit meisje duidelijk veel waard was en dat vergelijkte zei met een toch behoorlijk mooie bruine pony haha....een beetje verbeelding is nooit mis....

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 23:38

Barbiepaard Haha! , eigenlijk wel een compliment. Tong uitsteken

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:10

ook zijn volwassenen die nog Penny zijn!
ik was met Wesco (paard van mn oom) naar de veluwsemarkt (rondjes lopen en dan geld ophalen)...
komt zo vrouw en die zegt :'de hoeven van je paard zijn niet goed, hij moet hoefijzers'(hij was 2 weken geleden bij de hoefsmid geweest dus dat zij ik haar ook'...
toen liet ze haar zoontje erop rijden...
na het rondje haalt ze hem eraf en zegt :'je paard is kreupel'
ik :'nee hoor mevrouw'
zij :'ja kijk maar naar het been (ze was boos).. en voor dat ik wat kon zeggen liep ze keihard weg...
*het been stond op rust *ZUCHT* *....
maja laat maar praten !

------------------------------------------------------------------
Mijn moeder is ook nog penny die houdt zoo erg van knuffelen tuttelen met haar fjord...
vind het heel leuk..
en dan mag ik niet het neusriempje te strak doen (waar nog 2 vingers onder kunnen Clown ) want dat is zielig voor wescoo Tong uitsteken hahahaha

Felies_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:44

whaha!