Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxCYNNxx schreef:maar ze had die pony toch ook niet van dat vriendje 'gekregen' toch? Was toch de oom van die jongen?
Enige relevante van dat vriendje is eigenlijk alleen dat toen het uit ging ts niet meer bij die pony mocht komen.
olafgek schreef:dat van de stalling kan wel kloppen hoor.
ik ga volgende week mijn paardje verhuizen en ik betyaal voor een grote kwpn daar ook maar 50 eeuro. maar idd komt daar nog veel bij: voer, vloerbedeking, dierenarts, hoefsmid etc.
Ik ben 15 en dat kan echt niemand van onze leeftijd alleen betalen hoor.
dit verhaal rammelt als een gamel schuurtje in een orkaan
TeckTonie schreef:Als je ouders meebetalen, vragen ze dan nooit hoe je die pony hebt gekregen/betaald?
Zoja, dan denk ik niet dat je zegt dat je haar zomaar hebt meegenomen. Want dan weten zij ook wel dat jij haar hebt gestolen..
_AAASCHAAA_ schreef:Sorry maar ik Tem Tecktonie...
Ik vind het erg ver gaan om nou meermalen te herhalen dat ze hem zomaar mee zou nemen ( diefstal )
Ik geloof wat ts zegt, zij moest de pony weghalen en heeft dat gedaan. Geen stelen in mijn ogen

meagen schreef:hoezo geld te veel ik vind het normaal 50 euro voor een shetlander
met hooi en brokken als je dat wil maar dan moet je het zelf gevenTeckTonie schreef:50 all in? wauw, die staleigenaar heeft geld teveel?
En je ouders vinden het goed dat hun dochter een pony gestolen heeft?